Sivut

Kommentit (23)

Taina.puh:00800277.

Vierailija kirjoitti:
itelle 10kpl tulossa kyseisiä mukeja.eiköhän niistä pari lohkene muillekkin keräilijöille.

En ole keräilijä, mutta tuo kuva on ainoa, joka on kaunis! Niinpä olen kiinnostunut, ellei hinta ole huimaava? Saat yhteystietoni  tämän lehden toimituksesta.

Vierailija

Vinkki noita Japanin muumimukeja himoitseville: Japanilaisilla huutokauppasivuilla noita mukeja näyttää olevan myynnissä halvimmillaan n. 150e hinnalla ja varmaan lisää tulee heti jos ja kun uutta erää saapuu. Olen itse tilannut tuolta mm. vaatteita buyee.jp välittäjäsivuston kautta ja on helppoa. Lisäkustannuksia (postit + välityspalkkio) tulee varmaan max joku 20-35€ eli kokonaisuus jää kuitenkin paljon halvemmaksi kuin tää 300€ mitä monet täällä pyytää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omppu

Hinta mukille japanissa on 4000yen plus alv. Eli vajaa 40€ tämän päivän kurssilla. Puisto on todella, todella kaukana Tokion laidalla. Lisäksi pitää maksaa pääsymaksu että pääsee edes kauppaan missä mukeja myydään. Esim Naritan lentokentältä johon Finnair lentää menee nelisen tuntia suuntaansa useammalla junalla ja bussilla.
Kävin itse pari viikkoa sitten. ... ostin sen verran kun käsimatkalaukkuun mahtui ja kaikille löytyi ”kodit” samoin tein. Itse en muumimukeja keräile, ilahdutin ystäviä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat