Artikkelista: Huumeet erottivat rocksisarukset vuosiksi

Kommentit (6)

Vierailija

Aivan hirveä juttu, koska koko lähtökohta on pielessä. Toimittaja on halunnut vain mielistellä. Manna ja Rane Raitsikka eivät ole sisar ja veli , vaan sisko- ja velipuoli toisilleen. Aivan turhaa yrittää rakentaa sellaista, mitä ei ole. Paljon parempi on sanoa se ääneen: siskopuoli ja velipuoli. Kun hyväksyy tosiasiat, voi olla, ettei tarvitse esittää välittävänsä ja alkaa aidosti tykätä. Sukulaisia tai puolisukulaisia ei ole pakko rakastaa.

Vierailija

Tunnetko nuo kyseiset ihmiset oikeasti vai miksi kirjoitat, että toimittaja on halunnut vain mielistellä?? Mitä väliä, että onko "koko"sisarukset vai puolikkaat..Mun mielestä juttu oli hyvä, ja varmasti heillä on nykyään oikeasti läheiset välit.

Vierailija

Jos on sama äiti, silloin ollaan ihan sisaruksia. Jos molemmat vanhemmat eri, mutta asutaan saman katon alla uusioperheessä, niin ollaan velipuolia ja sisarpuolia.

Tunnnen toisen näistä, mahtava tyyppi <3

Vierailija

jos he kokevat olevansa sisko ja veli, ei siskopuoli ja velipuoli. mulla ainakin on oman veljeni kanssa sama juttu. äitipuoleni poika on minulle veli siinä missä biologiset veljenikin. hän on ollut elämässäni mukana vasta muutaman vuoden(hän on puolivuotta nuorempi) mutta veljenä minä häntä ajattelen, en isäni uuden vaimon poikana.

äidilläni on 3 puolisisarusta, mutta he ovat aina olleet sisaruksia, ei puolikkaita.

se miten itse ajattelee asian on pääasia. kenenkään on turha tulla musuttamaan jos joku haluaa pitää puolisisaruksia samanlaisina sisaruksina kuin "tavallisia" sisaruksia.

uskon että jos Manna ja Harri haluisivat korostaa olevansa puolisisaruksia sen he tekisivätkin.

Vierailija
Vierailija

Aivan hirveä juttu, koska koko lähtökohta on pielessä. Toimittaja on halunnut vain mielistellä. Manna ja Rane Raitsikka eivät ole sisar ja veli , vaan sisko- ja velipuoli toisilleen. Aivan turhaa yrittää rakentaa sellaista, mitä ei ole. Paljon parempi on sanoa se ääneen: siskopuoli ja velipuoli. Kun hyväksyy tosiasiat, voi olla, ettei tarvitse esittää välittävänsä ja alkaa aidosti tykätä. Sukulaisia tai puolisukulaisia ei ole pakko rakastaa.

Jos on perseestä, ei ole pakko kommentoida.

Jos on hanuristi, voi tyytyä soittamaan hanuria(an).

äiti

No olipas syvältä tuo eka kommentti! Mistä sinä muiden sisaruuden syvyyksiä tiedät? Lapsillani on eri isä, mutta he ovat enemmän sisaruksia keskenään, kuin monet "täyssisarukset". Ei sinulla eikä kenelläkään muullakaan ole oikeutta määritellä muiden perhesuhteita, ei vaikka kyse olisi normeista, ja mitä nekin muka kertoo. Hanki elämä ja anna muiden elää niin kuin haluavat, kunhan eivät vahingoita ketään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat