Artikkelista: Dukanin dieetti sallii sata ruokaa – pärjäisitkö näillä?

Kommentit (8)

Vierailija

hei kylläpä kuullostas minulle sopivalta tuo dukanin dietti, meinaa se voi kerma pitone juttu ei innosta edes kokeilemeen. jäi mietityttämään mikä kirjan nimi on ja onko kahvi/ tee kiellettyjen listalla ja vähä rasvainen feta ?

Vierailija

Mulla lähti 22 kg tällä. Tykkään liha-kananmuna-rahka tyyppisestä, joten ei tehnyt tiukkaakaan. Nyt olen tasapainotellut ja jonkun verran on yrittänyt tulla takaisin, mutta pari tiukkaa proteiinipäivää ja homma on taas kontrollissa.

Jutussa ei mainita tätä: ruokavalio on kova munuaisille, joten ehdottoman tärkeää on juoda vähintään 1,5 litraa vettä päivittäin.

Vierailija
Vierailija

Mulla lähti 22 kg tällä. Tykkään liha-kananmuna-rahka tyyppisestä, joten ei tehnyt tiukkaakaan. Nyt olen tasapainotellut ja jonkun verran on yrittänyt tulla takaisin, mutta pari tiukkaa proteiinipäivää ja homma on taas kontrollissa.

Jutussa ei mainita tätä: ruokavalio on kova munuaisille, joten ehdottoman tärkeää on juoda vähintään 1,5 litraa vettä päivittäin.

Täyttä soopaa, että dieetti on kova munuaisille. Ei perustu mihinkään lääketieteelliseen faktaan. Tuo on samanlaista uskomusravintotiedettä, kuten se, että kananmunan syönti nostaisi veren kolesterolia tai että veren korkea kolesteroli aiheuttaisi jotain ongelmia terveydessä. (Totta tosin on se, että kun terveydessä on ongelmia, niin korkea kolesteroliarvo on merkkinä siitä) Eli se on oire, ei syy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat