Artikkelista: Kiinteistökuningatar Kaisa Liski: "Haluaisin olla parempi ihminen"

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Aikas paksua juttua päästelee, Kiinteistönvälittäjän eettisistä säännöistä ei nähtävästi kuullutkaan eikä myöskään noudata Hyvää välitystapaa. Itsekäs persoona joka lokaa koko alan maineen.

Vierailija

Kaisa on hyvä tyyppi, tekee kovasti töitä ja elää täysillä. Kateelliset tietysti puhuu mitä haluaa. - Ja eikö ne ihmiset tajua, että teatteriahan se Kiinteistökaisa-ohjelma on?! terv. yrittäjä

Vierailija

Hyvä tyyppi ei valehtele eikä huijaa rahaa keltään. Hyvä tyyppi maksaa myös verot ennen kuin käy laittamassa tekohiuksia ja kynsiä ja shoppailee "luksusta" jne. Kehuu sitten olevansa paras vaikei siitä ole näyttöä. On tässä maassa parempia ja rehellisempiä välittäjiä jotka hoitaa yllä olevat asiat kuntoon ennen kuin menee kilistelemään shampanjaa. Kuka on tuollaiselle kateellinen? NImet on vaihtunu tiuhaan, ehkäpä siksi koska entinen mies Risto Haverinen on tuomittu huumausainerikoksesta.

Vierailija

Olen katsonut tähän saakka kaikki jaksot 1-8 ja pakko sanoa, että pidän Kaisasta tosi paljon ja mielestäni hän ON hyvä välittäjä - ja hyvä tyyppi myös. Olen itse ollut alalla pian 15 vuotta LKV ym. ja uskon pystyväni arvioimaan toisen välittäjän ammattitaitoa. Jämäkkää kauppaa rennolla otteella ja päinvastoin. Ohelma kuvaa realistisesti välittäjän arkipäivää, jos jätetään pois viikottaiset kynsistudiot ja muu luksus :) Kyllä tämä ihan tavallista ja kovaa duunia on. Ohjelmasta voi ottaa oppia uudetkin alaa opettelevat. Oikea hinnoittelu, koti siistiksi ja rojut piiloon, oikeat tiedot ja faktat ostajalle ja älä koskaan jätä tarkistamatta yhtäkään yksityiskohtaa, mistä et ole varma jne. Kaisa, ole vain oma räväkkä itsesi :) terv. Kiinteistörinsessa Kipsa LKV

Vierailija

Surkea sarja ja lisäksi taitaa olla aikamoinen huijari tää Kaisa.Maksais verot ja muut.Mitäköhän luurankoja löytyy kaapista.Mites sen mies ,minkälainen tausta?

Vierailija

En ostaisi tältä enkä antaisi myytäväksi yhtään asuntoa tälle ihmiselle. 43-vuotias nainen, joka näyttää valitettavasti lähinnä säälittävältä noiden hiuslisäkkeittensä ja tekokynsiensä kanssa, vaatteista puhumattakaan. Jos asunnonvälitys on menossa tuohon suuntaan ja sitä joku ihannoi, niin siitä vaan. Onneksi asuntonsa voi aina myydä ihan itsekin!

Vierailija

HYVÄ KAISA. NÄYTÄT ALALLA NYHRÄÄVILLE JA ASIAKKAITA HUIJAAVILLE UKKOLOILLE KUINKA HOMMA TOIMII. JATKA SAMAAN MALLIIN PERIAATTEELLA. TOISET TEKEE MITÄ NE OSAA JA SINÄ TEET MITÄ HALUAT. ONNEA OIKEESTI.

Vierailija

Sorry vaan, mutta mitä Kaisan entiset miehet tähän kuuluu? Jo on täällä taas kateellisia, jotka eivät itse ole uskaltaneet elämässään mitään. Yrittänyttä ei laiteta, bravo Kaisa!

Vierailija

pahinta on että tämä mamma luulee olevansa alan ammattilainen
- hyvä välitystapa kertoo että kohteeseen perehdytään
ja kerrotaan asiat myös ostajalle

- en usko että tämä mamma näyttää tontin rajoja
noilla piikkareilla se ei ole mahdollista

kiireellä tekee varmasti mokia

Vierailija

Pyh ei tässä mitään kateellisia tarvii olla. Olishan meillä muillakin varaa "luksukseen" jos 100.000 verot jättäis maksamatta hah!
Kaisa on saanut oikeen pilabiisinkin, lapset laittoi soimaan ja halvat huvit sain ;) t.köyhä mersukuski

Vierailija

Muuta mahtavaa tässä tapauksessa en näe kuin suuret valheelliset puheet ja visiot , joilla maalataan asiakkaalle toteutumaton unelma

en härskimpää puhujaa ole tavannut
haukkuu työkaverit ja asiakkaat mennen tullen : teki sen julkisesti telkkarissa :)

asiakas huomasi liian suuren palkkion ja siinähän se listi sen asiakkaan telkkarissa:: ähinä ja puhina

ei ole ammattimaista sipsutella piikkareissa pelloilla

jos joutuu myymistään oikeuteen- arvatkaa uskooko oikeus... kyllä minä kuningatar sipsuttelin korkkarit jalassa tontin rajat läpi savessa ja pakkasessa . HAH - ei muuten uskota

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat