”Viimeisin vuosi ei ole ollut sieltä helpoimmasta päästä” – Vappu Pimiä julkaisi katkeransuloisen parisuhdepäivityksen, johon sataa tsemppiv...

Vappu Pimiä kertoi rakkauden vuosipäivästään sosiaalisessa mediassa. Kuva: Sanoma-arkisto

Juontajatähti Vappu Pimiä ja liikemies Teemu Huuhtanen viettävät vuosipäiväänsä itsenäisyyspäivänä.Lue koko juttu

Kommentit (11)

Vierailija

Ärsyttävin ihminen, jonka olen koskaan tavannut! - Ei pitäisi tunkea naamaansa joka ohjelmaan, mitä tv-stä tulee!

Seuraavat on Sumarin siskokset!

Nämä kaikki, osaa, tietää-kaiken ja kaikesta!

Kaapi

Tyhjän päivänen hölöttöjä koko Pimiä,yrittää aina olla positiivinen ,mut kerjää säälipisteitä vois jäähä vaikka eläkkeelle.

Joulutonttu

Ihanaa että jaksavat vielä yhdessä haasteista huolimatta. Todellisuushan on juuriki se että ei mikään ole ruusuilla tanssimista.

Susanne

En ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa. Paheksutaan sitä, että tv-kasvo on esillä??? Se on herranjumala sen työtä ja jos ei naama miellytä niin käännä kanavaa!!
Oot sitten televisiossa tai muuten esiintyvässä asemassa tai asiakaspalvelussa niin tuo positiivisuus ja hyväntuulisuus taiotaan naamalle sitten vaikka väkisin koska pahanakaan päivänä sitä ei julkisesti voi näyttää tai ei kohta ole töitä enää.
Nämä määkivät valittajat ei näe koiraa karvoilta ja ovat tod.näk.hiukan yksinkertaisia kukkahattuja.
Ovat varmasti itse aina aidosti iloisia ja positiivisia eivätkä ärsytä ketään koskaan.
Ainoona erona, että teidän asiat ei kiinnosta KETÄÄN ja kukaan ei soita teiltä haastatteluja juuri siksi.
Tsemppiä Vapulle ja voimia parisuhteen ala-ja ylämäkiin.

Vierailija

No kyllä TV ohjelmat, monet on niin alaarvoisia, että hävettää.
Mjm okei, katsoin. Eikä Vapun naama ollut huono.
Mutta miksi hänellä on ollut niin vaikea vuosi??

Vierailija

Miksiköhän ihmiset laittavat tsemppiviestejä, vaikka eivät tiedä hänen asioistaan yhtikäs mitään
Jokaisen on itse ratkaistava pulmansa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat