Anna Puu ja Jukka-puoliso edustivat ensimmäistä kertaa julkisesti yhdessä: ”Olisi loukkaus häntä kohtaan, jos olisin tullut yksin”

Anna Puu ja Jukka Immonen. Kuva: Vesa Moilanen / Sanoma-arkisto

Vaikka Anna Puu on aiemmin ollut vaitonainen parisuhteestaan, hän oli heti varma, että haluaa tuoda Jukan kanssaan Linnan juhliin.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (21)

Hyi

Anna Puulla oli kierrätysteeman mukaan Jenni Vartiaisen jämät käsipuolessa. Ruma pettämiseen pohjautuva ero Jennillä ja Jukalla, salasuhde Annan kanssa vielä avoliitossa Jennin kanssa asuessaan. En arvosta näitä kahta yhtään!

Vierailija

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta kysynpähän vaan, että olisiko mahdollista tai onko kenellekkään tullut mieleen jotta notta saattaisikohankö Jenni Vartiaisessakin olla vikaa jos mies on sortunut vieraaseen

höpö

Höpö, höpö, jokainen vastaa itse tekemisistään, eli pettäminen on oma valinta, ei toisen syy. Jos kumppanissa on jotain vikaa, on syytä erota, ja silloin voi vapaasti lähteä etsimään uutta rakkautta.

ttttmmmm?

Anna Puun punainen+metallinenpuku,=tutun näköinen, kenenköhän päällä sen viimeksi näin? Toimittaja voisi kaivella vanhoja valokuva-arkistoja,+tsekata kenellä se=ollut?

Tavis®

Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta kysynpähän vaan, että olisiko mahdollista tai onko kenellekkään tullut mieleen jotta notta saattaisikohankö Jenni Vartiaisessakin olla vikaa jos mies on sortunut vieraaseen
Valheellisessa pettäjässä se vika on. Jos ihminen ei rehellisesti osaa erota, vaan pitää salasuhdetta yllä vuosikausia, kuten tuossa kuviossa, niin vika on siellä pettäjän omien korvien välissä. Vain totaalinen, läpeensä kakka idiootti voi sortua sellaiseen. Toisille sellainen on muodostunut jopa elämäntyyliksi.

Kannattaa muistaa, että tuo Puustjärvikin otti ja petti heti kun kynnelle kykeni ja keikoille pääsi äitiyslomansa päätteeksi, vaikka niin hehkutti olevansa pettämistä vastaan ja avioliiton puolesta, kun avioitui lapsensa isän kanssa reilu vuosi aiemmin.

Rehellinen ero, vaikka se kirpaisee ja viiltääkin, on kuitenkin parempi kuin vuosikausia kestänyt salamyhkäinen pettäminen.

Mitä Puustjärven uraan tulee, niin hänen luottotuottajallaan on vielä suuri urakka edessään, sanotaan vaikka näin. Mutta toiset ovat luotuja suuria haasteita varten. Propsit Immoselle siitä.

Tavis®

Me Naisten toimitus: minne ensimmäinen kommenttini on kadonnut? Siinä ei ollut mitään vikaa. Herkistyikö joku liikaa ja ilmoitti sen asiattomaksi, vai?

larissa

Hyi todellakin!
Nyt ymmärtää, kun pyörivät yhdessä, niin laulut on pakkopullaa kuunnella, ei hyvä ääni Puulla!
Huonoin naislaulaja, jos laulajaa voi tituleerata?
Turhin laulaja?

Vierailija

[quote=Hyi]Anna Puulla oli kierrätysteeman mukaan Jenni Vartiaisen jämät käsipuolessa. Ruma pettämiseen pohjautuva ero Jennillä ja Jukalla, salasuhde Annan kanssa vielä avoliitossa Jennin kanssa asuessaan. En arvosta näitä kahta yhtään!

Oi tuota en tiennytkään. Ei ainakaan parempaan vaihtanut jos ulkonäköä vertaa. Vaikka eihän ulkonäkö tietty kaikki kaikessa ole. Salasuhde ei hyvä (jos näin tuo ero meni).

Vierailija

En tiennytkään tällaisesta mehukkaasta draamasta. Olen kuunnellut Anna Puun uuden levyn. Nyt ymmärrän mistä kappaleet syntyivät! Nehän kertovat kielletystä rakkaudesta, alkuhuumasta ym.

Samaa sarjaa Säännöt rakkaudelle -biisin kanssa, siinäkin lauletaan pettämisestä. Vai siis onko tämä draama jo tuon biisin ajoilta? Oli miten oli, omasta elämästä on tietysti helppo ammentaa laulujen sanoituksia :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tiedä vaikka paneskelisivat vieläkin ristiin rastiin, eikö Vartiainen tee kuitenkin entisen miehensä kanssa musaa äkkiäkös siinä vanhasuola alkaa janottaa. Jenni juo muuten epäilyttävän paljon vettä, saisko liikaa suolasta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään tällaisesta mehukkaasta draamasta. Olen kuunnellut Anna Puun uuden levyn. Nyt ymmärrän mistä kappaleet syntyivät! Nehän kertovat kielletystä rakkaudesta, alkuhuumasta ym.

Samaa sarjaa Säännöt rakkaudelle -biisin kanssa, siinäkin lauletaan pettämisestä. Vai siis onko tämä draama jo tuon biisin ajoilta? Oli miten oli, omasta elämästä on tietysti helppo ammentaa laulujen sanoituksia :D

Jennin uuden levyn danoitukset eivät kyllä Immosta imartele. "Onneksi ei tehty lapsia" siinä sanotaan. Ja "puukkoja on rivissä, ylä- ja alaselässä" ym Jukan pettämisestä kertovaa. Ihmettelen vaan miten Immonen ja Puustjärvi kehtasivat näyttäytyä Linnassa yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedä vaikka paneskelisivat vieläkin ristiin rastiin, eikö Vartiainen tee kuitenkin entisen miehensä kanssa musaa äkkiäkös siinä vanhasuola alkaa janottaa. Jenni juo muuten epäilyttävän paljon vettä, saisko liikaa suolasta

Jenni on ammattilainen joka on selvinnyt katkeruudesta ja pystyy tekemään töitä exän kanssa. Hänellä on nykyään paaaljon fiksumpi ja upeampi uros eikä varmasti haikaile tuollaisen puutarhatontun perään.

Rehellinen mielipide.

Jenni Vartiainen on upea laulaja sekä nainen!!!

Hänen rinnallaan tuo piipittäjä, joka idols tuomarina osasi puhua vain "kertseistä", jää reippasti Jennyn taakse, tosi kauas.

Tavis®

Vierailija kirjoitti:

Salasuhde alkoi vuonna 2012, kun Puustjärvi siirtyi Immosen levy-yhtiöön ja Immonen toimi Annan levyn tuottajana. Levy ilmestyi samana vuonna ja kantaa nimeä Antaudun. Kappale Säännöt rakkaudelle on juuri sillä levyllä. Näin jälkikäteen mietittynä melko paljastava kokonaisuus.

Salasuhde tuli ilmi vasta viime syksynä (2017). Enempää tuskin tarvitsee sanoa.

Jennillä menee mallikkaasti sekä uralla että yksityiselämässäkin, joten eiköhän hän ole vetänyt pidemmän korren tuossa kokonaisuudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos oma puoliso ei enää kiinnosta, selkärankaa omaava oikea Mies jättäisi hänet ja ottaisi toisen naisen. Rehellisesti ja avoimesti, eikä hiippailemalla salasuhteessa kuin raukkis. Oksettavaa rottamaista pelleilyä Immoselta!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat