Missä Mimmi luuraa?

Vierailija

Mites te muut, oletteko löytäneet Mimmin viimeaikoina?
Minä olen lukenut kolme viimeistä lehteä kannesta kanteen tarkkaan ja en löydä Mimmiä.
Kyllä ketuttaa, olenko näin huolimaton vai onko se jäänyt painamatta, kertokaa kanssa lukijat?

Kommentit (6)

Vierailija

Ymmärrän hyvin ongelman, etenkin tumman taustan omaavat kuvat "piilottavat" Mimmin vähän liiankin tehokkaasti, mutta kyllä se sieltä löytyy, kun vaan tarkasti katsoo ja tutkii. Kannattaa syynätä juuri ne tummat taustat tarkasti ja myös pienetkin kuvat. Ns. maksetut mainokset voi surutta ohittaa, niihin ei kun saa ympätä mitään ylimääräistä. Yleensä Mimmi on ollut lehden loppupäässä, joten sinnikkyyttä ja hyvää metästysonnea!

Vierailija

Olen löytänyt, tosin välillä olen joutunut plaraamaan lehden läpi useaankin kertaan, ja sekös harmittaa (olenko sokeutumassa?). Juuri tummalta taustalta on vaikea löytää hentoa tyttöä.
Vaan eipä ole tämän vuoden puolella tullut yhtään Mimmi-voittoa.

KK

Minua kiinnostaa enemmän tällä hetkellä se että mistä verkkosivulla löytyy numeron 40 mimmikilpailun vastauspaikka? Kilpailuissa sitä ei ole ainakaan tänään näkynyt. Joskus on tosi hankala löytää tosiaan Mimmiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat