Kalastajan vaimo -bloggaaja rakastui – Johanna Alvestad: ”Olav oli aluksi vähän ärsyttävä”

Kalastajan vaimo -bloggaaja rakastui – Johanna Alvestad: ”Olav oli aluksi vähän ärsyttävä”

"Tykkäämme tehdä asioita yhdessä, olla toisillemme parhaat ystävät ja vanheta yhdessä", Johanna Alvestad sanoo uudesta rakkaudestaan. Kuva: <span class="photographer">Jouni Harala</span>

Kalastajan vaimo -bloggaaja Johanna Alvestadin uusi norjalaisrakas Olav on vanhanaikainen metsurimies, joka leikkaa naiselleen sydämenmuotoisia kurkkusiivuja. – Haluamme vanheta yhdessä, Johanna sanoo.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (154)

Kaija

Hei kaikille!
Lukaisin tämän ketjun läpi ja tuli mieleen se, että kirjoittaisitteko samat ajatuksenne tänne omalla nimellänne?Se olisi mielestäni reilua.
Ystävällisin terveisin
Kaija Wecksten😊

Vierailija

Voi luoja...tämä vartiokaarti jatkaa edelleen. Harrastuksensa kullakin. 😄Kuten Johannalla, joka on tehnyt itsestään yksinkertaisen hömelön postauksillaan. Pettäminen, ero, uhriutuminen, kaikki mitä häneen liitetään, täysin yhdentekeviä MeNaisten lukijana minulle, toivonpa vaan että nuoremmat bloggaajat ym.somea palkallisesti hyödyntävät oppivat tästä kuinka yksityisyys kannattaisi rajata. Silloin ei tarvitse myöhemmin satuilla... 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Milli

Vierailija kirjoitti:
Blogin nimen saisi kyllä mahdollisimman pian vaihtaa! Muuten olen niin onnellinen hänen puolestaan! Rakkaus voittaa. Ja lapsetkin kyllä sopeutuvat pikkuhiljaa. Elämä kantaa aina eteenpäin.

P...a puhetta. Rakkaus ei todellakaan aina voita ja noin alkumetreillä on turha edes puhua kuin ihastumisesta. Lapset saattavat ulkoisesti sopeutua, mutta riittääkö se jos lapset sopeutuvat eivätkä saa sitä onnea enää kokea mitä oli kun perhe oli ehjä? Ihminenhän sopeutui jopa keskitysleirillä oloonkin mutta varmasti oli onni kaukana. Ihmeellisiä , "Olen niin onnellinen hänen puolestaan" romanttikkoja täälläkin kirjoittelee. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi luoja...tämä vartiokaarti jatkaa edelleen. Harrastuksensa kullakin. 😄Kuten Johannalla, joka on tehnyt itsestään yksinkertaisen hömelön postauksillaan. Pettäminen, ero, uhriutuminen, kaikki mitä häneen liitetään, täysin yhdentekeviä MeNaisten lukijana minulle, toivonpa vaan että nuoremmat bloggaajat ym.somea palkallisesti hyödyntävät oppivat tästä kuinka yksityisyys kannattaisi rajata. Silloin ei tarvitse myöhemmin satuilla... 🤣

Ja taas alkoi emoji-epelin katkeruus kukoistaan. Ei ole tainnut kinkku vielä sulaa, kun heti vuoden alusta närästää. Mahtava vuosi edessä.....

Vierailija

..ei ehkä liity tähän mutta pidän tuota "kalastajan" ex eukko vähän vajaana ja en ole koskaan ymmärtänyt hänen bloginsa suosiota.." kylmänä syysiltana on kiva käpertyä takkatulen ääreen villapaitaan ja farkkuihin pukeutuneena" - tyyliin. Onko saanut inspiraatiotaan harlekiini sarjoista tai lukenut Reginaa nuorena..en tajua kuka noita lässyn lässytyksiä jaksaa lukea.

Vierailija

Kenenkään avioero ei pitäisi johtaa mihinkään tällaiseen oikeudenkäyntiä muistuttavaan keskusteluun, jossa etsitään syyllistä ja hurskastellaan lapsiin vedoten.

Sen perusteella, mitä Johanna on blogissaan itse kertonut elämästään, olen ymmärtänyt naisena ja äitinä hyvin hänen tilanteensa. Ei tarvitse etsiä syyllistä, kyseessä on elämäntilanne, joka on kestämätön. Näin se vain joskus menee, vaikka kumpikin osapuoli on fiksu ja kunnollinen ihminen.

Johannan blogia olen pitänyt tunnelmallisena ja inspiroivana. Siitä välittyy aina lämmin tunnelma, oli elämäntilanne sitten mikä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän ilkeitä ihmisiä on kommentoimassa, jos joku pitää avioeroa säälittävänä tapahtumana. Sillä sitähän se on, vaikka mitä muuta väitettäisiin. Surullinen asia.

Surullista kyllä, mutta ei säälittävää. Ovat kaksi eri asiaa.

Ei kannata saivarrella. 😊 Lukijalla jäi kuolevien juoni ymmärtämättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän ilkeitä ihmisiä on kommentoimassa, jos joku pitää avioeroa säälittävänä tapahtumana. Sillä sitähän se on, vaikka mitä muuta väitettäisiin. Surullinen asia.

Ei kannata saivarrella. 😊 Lukijalla jäi kupletin juoni ymmärtämättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kannata saivarrella. 😊 Lukijalla jäi kupletin juoni ymmärtämättä.

Josko vielä kolmannen version kirjoittaisit illan ratoksesi.

Vierailija

Ihmeellisiä kommentteja täällä. Osalla ei ehkä ole omaa elämää, kun niin tarkasti seuraavatja jopa puolustelevat bloggarin valintoja. Jokainen taaplaa tyylillään. 😊

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Voi luoja...tämä vartiokaarti jatkaa edelleen. Harrastuksensa kullakin. 😄Kuten Johannalla, joka on tehnyt itsestään yksinkertaisen hömelön postauksillaan. Pettäminen, ero, uhriutuminen, kaikki mitä häneen liitetään, täysin yhdentekeviä MeNaisten lukijana minulle, toivonpa vaan että nuoremmat bloggaajat ym.somea palkallisesti hyödyntävät oppivat tästä kuinka yksityisyys kannattaisi rajata. Silloin

Ja taas alkoi emoji-epelin katkeruus kukoistaan. Ei ole tainnut kinkku vielä sulaa, kun heti vuoden alusta närästää. Mahtava vuosi edessä.....

Niin, ainoastaan yksi ihminen maailmassa kun käyttää emojita. Ristus, olet muumio!
Tässä, koeta kestää:

😀😁😂🤣😃😄😅😘😍🤗😎🙂🤣☺😑😐😚😊😉😙🤨🤔😗😶🙄😏😓😔😌😛😕😜😜🤐😯😝🤤🤤😒☹😲😲😤😟😞😕😳🤢🤪🤪🤢🤧🤮😵🤬😠😷😠😬😩😂😂😂😂😂😄😅😅😃😃🤣😋😋😍😘😍😋😊😉😉😗😙😐😑😶😶😏😊😉😂🤣🤣😆😁😁😁😆😆😆😙😊😊😋😃

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kenenkään avioero ei pitäisi johtaa mihinkään tällaiseen oikeudenkäyntiä muistuttavaan keskusteluun, jossa etsitään syyllistä ja hurskastellaan lapsiin vedoten.

Sen perusteella, mitä Johanna on blogissaan itse kertonut elämästään, olen ymmärtänyt naisena ja äitinä hyvin hänen tilanteensa. Ei tarvitse etsiä syyllistä, kyseessä on elämäntilanne, joka on kestämätön. Näin se vain joskus menee, vaikka kumpikin osapuoli on fiksu ja kunnollinen ihminen.

Johannan blogia olen pitänyt tunnelmallisena ja inspiroivana. Siitä välittyy aina lämmin tunnelma, oli elämäntilanne sitten mikä tahansa.

Vau, mikä analyysi.
:'D

Vierailija

Tätä kommentointia lukiessa konkretisoituu oikein rytinällä, että mikä naisia ja heidän itsetuntoaan lyttää. Naiset. Te. Voisi kuvitella, että kyseinen bloggaaja olisi suurempikin rikollinen, kun täällä näin raivoisat tuomiopasuunat soi. Ilmeisesti on varaa huudella. Huh huh, pahaa tekee ja ahdistaa läheistenne puolesta. Ja hiukan omastanikin. Tällaisten ihmisten keskuuteen joudun omatkin nuoret naiseni kasvattamaan ja toivoa ettei naisten itsensä rakentama julma maailma lannista heitä. Feminismillä on vielä paljon tehtävää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat