Päivi, 44, ja 4 muuta naista kertoo, miltä tuntuu, jos ei koskaan pidä itseään kauniina

Päivi, 44, ja 4 muuta naista kertoo, miltä tuntuu, jos ei koskaan pidä itseään kauniina

Valokuvaaja Erika Lind kuvasi naisia, jotka eivät usko olevansa kuvauksellisia. Kamerakammon taustalla voi olla esimerkiksi itsetunto-ongelmia, itsekriittisyyttä tai lähipiirin tapa puhua ulkonäöstä arvostelevasti. Millaista on, kun itsestä löytää vain virheitä?Lue koko juttu

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi näitä ulkonäköpainotteisia juttuja kirjoitetaan koko ajan? Erilaiset aihealueet veisivät ajatuksia muualle. Tällaiset saavat jotkut uskomaan ulkonäön olevan tärkeämpää kuin se onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
isoäiti

Hei nuoret naiset. Älkää miettikö ulkonäköä, sillä sisin on kauneinta.Älkää aina ajatelko,että minun pitäisi olla joku missi ulkonäöltä.  Ettekö ole huomanneet, että missit ja missukat ovat niitä, jotka eivät ole todellisia ihmisiä. Niin minä olen ainakin huomannut. Itse en ole ollut kaunis,mutta nyt tulee täyteen 46 v. aviossa. Sisäinen kauneus on kaikkein hienointa ja parasta.

Vierailija

Määrittelisin itseni monessakin suhteessa tavalliseksi ikäisekseni.Joskus yläasteella arastelin vähän aikaa korviani, joskus 30v toivoin hiukan lisää pyöreyttä..mut ne kohdat menee ohitse..eikä niihin tartte jäädä.Sitä sit kiinnostuu muistakin asioista ja ne jää ohi.Ei se itsetunto voi olla ulkonäön varassa,vaan tekemisissä, oppimisessa ja koko olemuksessa.Mut siis tuleehan toki näitä kohtia, kun keho muuttuu, ei sitä voi kieltää..sit siihen tottuu ja tulee uus tavallinen olo.Jossain kohtaa terveys nouseekin ykköseksi. Että tämmöstä tavallista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat