Mitä tekisit jos olisi 9 min elinaikaa jäljellä?

Vierailija

Ihmetyttää,että miksi naiset iskevät ,ukkomiehiin,kurja juttu.Itse kieltäyidyin teffeistä,kun mies sanoo että usein haluaa juhlia ,ja käydä tansseissa.Ei anna luotettavaa kuvaa ,ja on vielä 45 vuotiaana ,pergheetön,jotain vikaa.on varmasti.

Kommentit (2)

Vierailija

Minulla on ongelma. Olen vilaukselta nähnyt erään miehen, jonka tekstejä olen lukenut, Varjo ihmisestä, Kierrätyskeskus ja runoja enemmänkin. Olen myös nähnyt kuvan lehdessä. Hän on mieleenpainuvan karismaattinen, mutta jotenkin viileän etäinen.
En uskalla lähestyä häntä, ja öisin ulkomuistista ajattelen hänen runojaan.
Pelkään torjutuksi tulemista, onko se parempi, kuin tämä kidutus, vai onko tämä vain kaukorakkautta, joka konkreettisesti voi olla raadollisempaa?
En ole teini, muuta kuin nyt mielessäni, mutta luulisin, että minua kestää katsoa.
Pitäisikö kirjoittaa hänelle, soittaa en uskalla.
Siis mitä teen, kun ei voi uskaltaa ja sitten paniikki. Joku ajattelee, että tämä on höpöpuhetta, mutta kun ei ole.
Valvon, auttakaa nyt.

Vierailija

Mene pyytään siltä nimikirjoitus johonkin sen kirjaan. Sitten kehut sitä maasta taivaaseen, ja lopuksi kysyt voisiko se kertoa enemmän sen kirjoista esim. joskus viinilasin äärellä.Taatusti saat äijän matkaan, ja voi olla että jopa yhden yön seuraksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat