50 tunnettua suomalaisjulkkista suostui kuvattavaksi ilman meikkiä – katso kuvat ihanista naisista

Glorian Paljaana-sarjassa tunnetut naiset poseeraavat ilman meikkiä. Kuvat: Sanoma-arkisto / Jonas Lundqvist

Miltä tunnetut suomalaisnaiset näyttävät ilman meikkiä ja mitä he ajattelevat ulkonäöstään? Kokosimme Gloria-lehdessä vuosina 2014–2018 julkaistut meikittömät kuvat yhteen.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (141)

Vierailija

sanan "meikitön " voi unohtaa: aivan selkeä huulikiilto rajatut huulet näkyvät esim Baba Lybeckillä; Heidi Sohlbergilla kunnolla poskipunaa jne....

Hohhoijaa...

Vierailija

Aika harva oli aidosti ja oikeasti meikitön:( Oli kestoväriä, pigmentointeja, tekoripsiä ja monia oli jopa meikattu muka meikitttömiin kuviin. Miksi tehdään tällainen juttu ihmisistä, jotka ei oikeasti ole meikittömiä?

Naturel

Miksi huijata lukijaa? Jutussa olisi ollut ideaa, jos otsikon lupaus olisi ollut totta. Eivätkö julkkisnaiset kehdanneetkaan esiintyä meikittöminä?

Vierailija

Kaikki ovat älykkäitä ja kauniita etuoikeutettuja naisia monin tavoin, mutta heitäkin on viety kuin "markan rahaa" kauneusasioissa koko ikänsä. Sama tulee jatkumaan seuraavien naissukupolvien kohdalla ja sitä seuraavien jne... Mielenkiintoisia ovat voimat jotka ohjaavat naisia heidän tahdoistaan, haluistaan, älykkyydestään riippumatta lähes kehdosta hautaan...

Vierailija

Näiltä ”meikittömiltä” puuttui vain vähän järeämmät värit tällä kerralla. Kaikkea mahdollista ”luonnollista” meikkiä senkin edestä. Huijausta koko juttu!

Huoh

Miksi puhutaan meikittömistä kuvista jos naiset on _meikattu_ meikittömän näköisiksi? Kaikilla ihan selvästi enemmän tai vähemmän meikkiä. Miksi nainen ei kelpaa oikeasti omana itsenään?

Yli nelikymppinen aito nainen

Kummallisen rypyttömiä nämä yli nelikymppiset leidit ja osalla oli lisäksi selvästi huuliin pumpattu täytettä. Eikä meikittömyyskään pitänyt paikkaansa.

Höh

Lähes kaikilla on jotain meikkiä!! Ihmettelinkin, että kun minä yli nelikymppinen nainen olen aika rähjääntyneen näköinen aina, kun olen ilman meikkiä ... Meikittömyys tarkoittaa, että ihminen on aivan luonnontilassa!!

Vierailija

Lähes kaikilla oli kulmat meikattu ja osalla huulipunaa/kiiltoa. Harmillista, taas kaivetaan maata naisten uskottavan meikuttömyyden alta. Vielä naistenlehdessä. Jutun tarkoitus voimauttaa mutta tekee juuri päinvastaisen. Nyt olisi toimituksella vakava miettimisen paikka.

Vierailija

Mielenkiintoista, että kaikki kommentoijat ovat naisia. Eivätkö miehet kommentoi vai onko naisen meikittömyys eli luonnollisuus kuitenkin miehille kestämätön asia 🤨

Vierailija

Naisena ihmetten tätä naisten ei meikittömiä- kommentteja. Suurin osa todennäköisesti ihan ilman meikkiä joillakin on vähän meikkiä eli ripaus ripsaria. No kulmakarvat on varmaan monella kestovärjätty mutta niin on myös hiukset eikä niitä nyt saa kuvauksessa poistettua 😂 mutta ihanan näköisiä mun mielestä kaikki. Anni Hautala on mun mielestä siis kertakaikkiaan paremman näköinen ilman meikkiä. Mutta fanitan Annia kyllä myös ihmisenä muutenkin. Olis ihana kun noin kertakaikkisen mukavan tyypin sais ystäväksi. Olen siis nainen ja täyshetero sanottakoon nyt sekin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat