Voiko tästä ruotsalaisjännäri enää parantua? Metsästäjät-sarjassa poliisina synkistelee Rolf Lassgård ja sivuosissa vilisee suomalaisia......

Voiko tästä ruotsalaisjännäri enää parantua? Metsästäjät-sarjassa poliisina synkistelee Rolf Lassgård ja sivuosissa vilisee suomalaisia......

Erik Bäckström (myös Metsästäjät-elokuvasta tuttu Rolf Lassgård) on lopettanut poliisin työssään ja palannut maaseudulle rauhoittumaan raskaan konfliktitapauksen jälkeen. Vihollisia alkaa kuitenkin ilmaantua paikalle, kun Erik saa selville hämärän salaisuuden naapuruston sankarista, paikallisesta kaivosurakoitsijasta Markuksesta. Kuva: C More

C More -suoratoistopalvelussa alkavassa Metsästäjät-sarjassa Rolf Lassgård esittää omapäistä poliisia Erik Bäckströmiä. Uutuussarja on jatkoa samannimiselle elokuvasarjalle.Lue koko juttu

Kommentit (9)

Minä vaan

Pappa kirjoitti:
Kurt Wallanderia näytteli Krister Henrikson eikä tämä Rolf Lassgård.

Ja tässä sitten tietämättömälle oikeaa tietoa, ole hyvä!

"Wallander-kirjoista on tehty elokuvia ja televisiosarjoja. Kahdeksan ensimmäistä romaania on kuvattu Ruotsissa vuosina 1995–2006. Niiden pääosan esittäjänä on Rolf Lassgård, joka esittää Wallanderia myös 2007 tehdyssä elokuvassa Pyramidi. Elokuvia on esitetty Suomen televisiossa, esimerkiksi MTV3-kanavalla vuonna 2013.

Linda Wallander -kirjaan perustuva elokuva Ennen routaa sai ensi-iltansa Suomessa 2005. Se on ensimmäinen osa 32-osaisesta Wallander-sarjasta, jossa Wallanderia esittää Krister Henriksson ja jonka elokuvat perustuvat Mankellin suunnittelemiin juoniin. Elokuvassa Kosto Wallander muuttaa omakotitaloon meren rannalle.

Wallander-kirjojen pohjalta on tehty yhdeksän englanninkielistä televisioelokuvaa, joissa Wallanderia esittää Kenneth Branagh. Branagh pyysi itse päästä Wallanderin rooliin, koska pitää Wallander-kirjoista.

Guillou ja Mankell käsikirjoittivat yhdessä televisiosarjan Talisman, jossa Wallanderkin on mukana. Häntä näyttelee Lennart Jähkel."

Lähde Vikipedia.

Kannattaa tarkistaa ennen kuin huutelee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pappa

Kiitän! Kaikki Wallander elokuvat jotka minä olen katsonut ovat olleet niitä joissa pääosassa on ollut Henriksson,mutta olet oikeassa, näyttää niitä olevan muitakin,en ole aikaisemmin mistään lukenut että Wallanderia olisi tehnyt joku muukin näyttelijä.

Vierailija

Olipa melkoinen pettymys. Näköjään edes Rolf Lassgård ei pysty pelastamaan huonoa käsikirjoitusta. Suomalaisten statistien puolesta tuntee lähinnä myötähäpeää.

tintsa

Ja eikö Wallanderilla ollut tytär? Jossain on ja jossain ei. Oikeasti tytärtä näyttelevä teki itsemurhan, sen jälkeen tuli toinen näyttelijä tilalle.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat