Treffikumppani lähetti kalukuvan, eikä Hanna voinut ymmärtää, miksi – taustalla ehkä salattu toive, että toinen mies näkisi

Treffikumppani lähetti kalukuvan, eikä Hanna voinut ymmärtää, miksi – taustalla ehkä salattu toive, että toinen mies näkisi

Apua, tätä en olisi halunnut nähdä. Pyytämättä lähetetyt kalukuvat eli dickpicit kuuluvat joidenkin mielestä moderniin deittailukulttuuriin. Kuva: <span class="photographer">Shutterstock</span>

Kun mies lähettää pyytämättä kuvan elimestään puolitutulle, se on hänen mielestään flirttiä, kutsu tai lahja. Harmi vain, että harva nainen osaa sitä arvostaa. Lue koko juttu

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse en lähettele tai laita muutenkaan mitään kuvia mihinkään, mutta silti  jotenkin erikoinen juttu että nainen etsii miestä saadakseen lopputulemana peniksen sisäänsä, mutta ei kestä kuvaa siitä etukäteen...

Vierailija

Aika hirveää miten teillä heteroilla kaikki halut/ihanteet menevät ristiin. Miehet haluavat mahdollisimman paljon kumppaneita ja seksiä, naisen tulee kuitenkin heteroliitossa olla neitseellinen. Miehillä ja naisilla on täysin eri elämäntehtävä. Onpa hirveää että kykenette avioitumaan miesten kanssa, häpeäisitte. Ei tuollaisen seksuaalisuuden omaavaa voi pitää kumppanimateriaalina, eivät miehetkään ota vilauttelevia naisia kumppaneiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on jännää että naiset kertovat millaista on olla mies.

Pakko yrittää kun miehet eivät osaa itse selittää ja sanoittaa tekojaan. Itsekään en todellakaan edes tämän artikkelin jälkeen ymmärrä mikä logiikka siinä dik picin lähettämisessä on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännää että naiset kertovat millaista on olla mies.

Pakko yrittää kun miehet eivät osaa itse selittää ja sanoittaa tekojaan. Itsekään en todellakaan edes tämän artikkelin jälkeen ymmärrä mikä logiikka siinä dik picin lähettämisessä on.

Se on kättely, flirtti ja kiekaisu tunkiolla. Luki jutussa, jota et näköjään lukenut. Tollo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en lähettele tai laita muutenkaan mitään kuvia mihinkään, mutta silti  jotenkin erikoinen juttu että nainen etsii miestä saadakseen lopputulemana peniksen sisäänsä, mutta ei kestä kuvaa siitä etukäteen...

Penis on aina ruma ja peniskuvan lähettävä mies auttamattoman tyhmä eli ei jatkoon.
Nainen haluaa sisäänsä sen miehen peniksen johon on ihastunut tai rakastunut. Silloin peniksen rumuus ei haittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Penis on aina ruma ja peniskuvan lähettävä mies auttamattoman tyhmä eli ei jatkoon.
Nainen haluaa sisäänsä sen miehen peniksen johon on ihastunut tai rakastunut. Silloin peniksen rumuus ei haittaa.

Sellaista se on kun elää mustavalkoisessa maailmassa värien aikakaudella...

Kauneutta näkyvissä

Ite oot ruma kun sanot - lasten rimmi sopii ja on yleensä oikeassa. :)  Tosiasiassa sekä naisen pimppi, että miehen kulli ovat kauniita. Ainakin, kun ovat hyvin ja rakkaudella hoidettuja.

Silti en olisi lähettämässä kuvia, luonnossa nähtynä ja itse henkilön kanssa aistittaessa se on aidompaa - siis parempaa.

Vierailija

Kalun kuvansa lähettävä mies on väistämättä narsistinen pervertiķko. Ei sellaisen kanssa halua tavata. Tiedä vaikka raiskaisi, pahoinpitelisi ja tappaisi treffin aikana.

Kamelin Varvas

Hahaaa.. ja naisethan eivät lähettele tissi- perse- ja vakokuviaan?

Näennäisesti vaatetettuina toki, mutta monesti niin minimaalisesti, että vaikutus on lähinnä näitä erogeenisiä alueita vain korostava. On tissivakoa, tiukkaa t-paitaa, supertiukkoja leggingsejä ynnä muita vartaloa myötäileviä asusteita, joista naiselliset muodot tulevat vain korostetusti esiin.

Kaksinaismoralismi löyhkää taas pahasti.

Vierailija

Ymmärrän jotenkin kuvan lähettämisen, jos tarkoitus on hakea vain seksiseuraa (ja jos mies ei välitä siitä joutuuko kuva vääriin käsiin vai ei). Sen sijaan jos etsii elämänkumppania, niin tuollaisten kuvien lähettäminen naiselle, jota tuskin tuntee, antaa miehestä aika oudon vaikutelman.

Mies 28v

Lähettelen peniskuvia mahdollisille kumppaneille siksi koska naiset rakastavat miehisyyttä.
En jokaiselle lähetä mutta niille kyllä kenen kanssa synkkaa hyvin =)
Niin ja kyllä naiset lähettää minulle myös yleensä paljastavia kuvia ja en minä siitä pahastu vaan päin vastoin koska ihailen naiseutta!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat