Vierailija

Olen 19v nainen ja minulla on lyhyen ajan, 3kk sisään ilmaantunut erillaisia oireita, osa on ollut pidempään mutta pahentuneet. Minulla on yhdyntäkipuja, etenkin suuaukon alaosassa, tuntuu etten kostu kunnolla (erittäin luultavasti johtuu ptsd:stä ja muista seksiin liittyvistä traumoista mutta vaikka kiihottuisin, en kostu) ja vaikka kuinka keinotekoisesti liukastaisimme, sattuu yhdyntä silti aina. Vuodan sen jälkeen suuaukolta verta. Vakituisella kumppanilla (yli 2v yhdessä) on kookas mutta aiemmin ei ollut tälläista ongelmaa. Tätä ollut ehkä puoli vuotta. Hiivatulehduksen oireita on ollut 2kk, kahdet kuukautiset olleet jotka ovat lopettaneet oireet mutta kahden päivän sisään alkaa uudestaan. Mutta seksiä olemme harrastaneet aina ensimmäisenä vuodottomana päivänä, joten tämä pitää ottaa myös huomioon. Nyt lyhyen aikaa on ollut myös että välillä jos laitan sormen sisään ja hellästi pyyhkäisen, vaikka ei satu mihinkään niin tulee verta. En vuoda muuten verta. Juuri kävin sukupuolitauti testeissä eikä löytynyt mitään. Historiaa minusta että noin 4v microgynon e-pillereiden käyttö ja nuorena aloitettu seksielämä, 15v. Luin juuri vestibulodyniasta, mietin sitäkin. Seksielämä kärsii, sain keskitetystäehkäisyneuvontaan terveydenhoitajalle ajan vaikka tarvisin gynekologille. Jos joku osaa selittää edes jotakin niin saisin korvaamatonta mielenrauhaa!

Kommentit (0)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat