Jenni Kokanderin näyttelijäkollega ei saanut työtä, ”koska sillä on ne lapset”

Jenni Kokanderin tärkein työ on äitinä oleminen. Kuva: Juha Salminen

Jenni Kokanderille on ollut järkytys, miten teatteri-, elokuva- ja tv-alalla välillä suhtaudutan pienten lasten vanhempiin.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Turboäiti 60v.

Hyvä kolumni Kokanderilta. Itse kun olin pitkään yrittäjänä niin lasten olo työpaikalla oli haastavaa. Ja työpäivän päätteeksi oma äiti oli kullanarvoinen. Kaikista kolmesta on tullut upeita aikuisia ja olen äärimmäisen ylpeä heistä!

Vierailija

On etuoikeus ,jos ylipäänsä voi ottaa lapsia mukaan töihin tai työpaikka ylipäänsä joustaa mistään työajoista. Voisinko minäkin ilmoittaa työpaikalle, että tänään ei nyt käy, koska lapset. Kuka sitten pyörittää kauppoja, sairaaloita ymsyms. Jos kaikkien lapsiperheiden työajat pitäisi joustaa. Lapsettomatko ne kaikki työt tekisi?

Vierailija

...mutta sulla tuskin on sille käyttöä, ja tokkopa ilmankaan sitä olisit vaarassa lisääntyä, koska yleensä siihen tarvii myös toisen

Vierailija

Miksi ihmeessa muiden pitaisi jarjestaa aikataulunsa yhden epaammattimaisesti toimivan kolleegan mukaan? En minakaan voi sanoa etta sori nyt vaan tyonantaja, mutta kun mulla on tarkeampi tyo, ja olettaa etta tyonantaja vaan joustaa. Jos pitaa vanhemmuutta 'tyona' ja elaman tarkeimpana asiana, siita on seurauksia tyoelamassa, eika naita seurauksia poisteta tyhjilla vaitteilla intohimoammatista. Uhriutuminen ei auta yhtaan.

taas näitä juttuja

Mutta jos hän on ollut yksinkertaisesti niin huono näyttelijä  onhan niitäkin? Vähissä ovat  todella hyvät  näyttelijät kiroiluja ja haistatus on täällä se juttu..kun vertaa Englantilaisiin näyttelijöihin ei voi verrata samanapäivänä  he  tekevät hyvää pienistä aineksista onnistuvat aina...Taas yksi  uhrituja näin se menee  kun luullaan itsestä liikoja noin käy.. tarinoita  alkaa olla  jo kolmetoista tusinassa..

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat