Nyt puhuvat vanhukset: "Järjestäisipä joku synttärijuhlat tai veisi konserttiin" – Näin voit auttaa pikkusummallakin

Vanhusten auttaminen ja piristäminen eivät vaatisi jättisummia. Jo pelkkä juttukaveri olisi monelle ikäihmiselle valtava ilo.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Hallitus joka leikkaa vanhushoidosta ja vie rahat köyhiltä pyytää nyt kansalaisia vapaaehtoistoimintaan josta tietenkin seuraa karenssia

Säästöt näkyy vanhusten hoidossa!

Ennen jopa kaupunki tuki vanhusten virkistystoimintaa esim. -90 luvulla, mutta ei enää koska rahat ja hoitajat loppu vanhustenhoidossa.  Ennen vanhuksia vietiin esim. risteilylle ja syömään ja  vietettiin kesäjuhlia ja pikkujouluja yhdessä. Mutta nykyisin vanhustenhoidossa hoitajat ajetaan loppuun eikä vanhukset saa edes riittävää hoitoa mitä ennen.

Huolehtija

Ihan pelottaa jo oma tuleva vanhuus,kuka pitää huolen ja hoitaa mun asiat.Sukulaisista ei ole apua,tiedän sen jo nyt vaikka itse olen aina auttanut heitä monella tavalla vuosikausia.
Olen niin pettynyt ja surullinen ja tiedän kohtaloni.Olen vslmis vielä menemään jonkun luo ja olemaan avuksi jotenkin,onhan työ tuttua kun olen ollut alalla.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat