20 vuotta naimisissa ollut Jethro Rostedt IS:lle: ”Avioliittoni on tuumailuvaiheessa”

Jethro Rostedt kertoi vuonna 2014 Me Naisille, että hän näkee vaimoaan joskus enemmän työpaikalla kuin kotona. Kuva Satu Kemppainen

Erohuhujen kohteena ollut Jethro Rostedt kertoo Ilta-Sanomille rakoilevasta avioliitostaan.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Ei se vaihtamalla parane

Odottelimme vaimon kanssa vielä vuoden, eli ei haettu erikoislupaa alle 18-vuotiaalle, vuonna -98, vaikka sitä ensin suunnittelimme. Edelleen onnellisesti yhdessä.
Tarina kuulosti, niin omalta elämältä.

uneksija

Oli miten oli ei sitä kukaan voi sanoa kuinka kauan se rakkaus kestää. Ei se mihinkään lähde jos ei sitä itse halua. Kyllä se suhtautuminen toiseen ja ajankäyttö ratkaisee. Vehviläisestä en tiedä mitä hän noilla vuosimäärillä tarkoittaa. Jethron ajan suunnittelu perheen kannalta aika haastava. Milloinkas hänellä on aikaa pojilleen ja vaimolle. Tv:stä tuttu hössöttäjä ja jos on kotonakin noin poukkoileva niin pitkän päälle mieluummin maailmalla kuin kotona jos minun mieheni olisi. Ikävää kun erotaan ja itsekkin kerran eronneena en menis neuvomaan. Lapset eniten kärsivät varmaan.

Vierailija

Ite en kyl noihin avioliitto bullshitteihin mene, avoliittoon suostuisin pikemmin, nykyäänhän eroki tulee helpommalla ku mitä meni naimisiin, en ole naimisissa ja vanhempi mitä Jetro on, vähän vain, en tiä, ei mua kiinnosta noi sitoutumiset, tyttöystävä riittää, avioliiton seuraus on ero, eihän se muu olekka. Jotain ilmiötä oon huomannu että mitä onnellisemmalta avioliitto vaikuttaa ni se ennustaa jo eroa, ja kutsutaanhan sitä myös että avioliitossa onnellisia ei aidosti edes olla, se on teennäistä, eli kaikki ei oo sitä miltä saattaa näyttää/vaikuttaa. Pidän ite niitä bullshittina. Avoliitto mulle ennenkaikkee. Tunnen kuitenki ihimisä, millä on aikalailla samanlainen näkemys ja tunne.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat