Onko lähipiirissäsi toksisesti maskuliininen mies? Näistä merkeistä tunnistat paatoksellisen luolaäijän

Cheek on yhdistetty toksiseen maskuliinisuuteen julkisessa keskustelussa. Kuva: Vesa-Matti Väärä / Sanoma-arkisto

Hän viipaloi ruokansa puukolla, huuhtelee särpimen alas jaloviinalla eikä ikimaailmassa jää kotiin hoitamaan lapsia.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (33)

Hohhoijaa

Mikä on sitten toksinen feministisyys. Pirttihirmu valittaja? Miehiä sortava ja kieroileva nainen? Juonitteleva nainen jonka ainut tarkoitus on saada muiden olotila ikäväksi? Katin kontit koko keskustelu. On olemassa ihmisiä jotka ovat erilaisia. Osa toksisia sukupuoleen yms riippumatta. Osoittaa ihmisen yksinkertaisuutta jatkuvasti erotella miehet naisista. Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Menkää maatöihin jos on aikaa puida tällaista! :D

Vierailija

"hörppiä keskiketterää kirves kädessä sen jälkeen, kun on rakentanut perheelleen talon paljain käsin"
Voi kamala minkälainen hirviö rakentaisi itse talon omalle perheelleen? Ja kehtaa mies vielä olettaa että ansaitsisi juoda olutta tämän hirmuteon jälkeen. Kuulostaa joltain mitä itse Hitler tekisi. /s

Vierailija

Juu mieskin saa näyttää tunteitaan ja työskennellä päiväkodissa mutta kunnioitusta naisilta tuon jälkeen on turha pyytää. Sympatioita ja jaxuhaleja saa varmasti senkin edestä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas.. Ei jumalauta mitä feminatsipaskaa tämä juttu on! Todellisuus kutsuu..

Turhaan leimataan feminismiä. Tämä on pelkkää paskaa.

Vierailija

Jahas, tulee mieleen, että mihinköhän incelien palstalle tämäkin juttu on postattu, kun näitä kommentteja lukee... Ei vaikuta kynänjälki MeNaisien peruslukijoilta lainkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas.. Ei jumalauta mitä feminatsipaskaa tämä juttu on! Todellisuus kutsuu..

Niinpä. Mediassa on jatkuvasti miehiä haukkuvaa tekstiä. Tämä on taas yksi niistä.

Koska tulee toksinen feminiinisyys?

Vierailija

Huh, onneksi olen tervehdyttävä. Kauhia jos oisinkin tönijän ongelmien tiedustelun sijaan tarttunut rinnuksiin. Heti olisin ollut toksisehtava. Tarkkana saa kyllä olla.

Ceterum censeo

Vaginoosi kirjoitti:
Tein testin. Mulla on vagina ja rinnat, menkat ym. Toksinen mies silti.

Siis selvästikin hyvä jätkä. Sun tyypillesi on taatusti kysyntää, muuhunkin kuin petipuuhiin.

Kseni Tulo

Miehekkyytesi on ympäristölle myrkyllistä

Olet mies, jonka varpaille muut ei astu – tai muuten päästät uhosi valloilleen. Tunteistasi et puhu ääneen edes unissaan, ne eivät muille kuulu. Olet elementissäsi, kun saat tihkua testosteronia ja johtaa tilanteita.

No emmie ny ihan noinkaan sanois. :D

Uhotoksinen mies sekä nainen

Kyllä se uho pääsee valloilleen naisillakin, Ja se on kaiken tuhoavaa, avioliitot tuhoavaa, ystävyyden tuhoavaa, sukulaisuuden tuhoavaa, lastensa tulevaisuuden tuhoavaa. Sellainen nainen kyllä usein jää yksin, mutta hänelle saattaa valitettavasti tulla useita mahdollisuuksia päästä hirmuhallitsemaan ja olemaan toksinen koko perheelleen. Tässä asiassa ei ole maskuliinisuutta tai feminiinisyyttä, on vain puhdasta itsekkyyttä ja vallanhalua ja ehkä jonkinlaista kieroa pompottelunhalua siihen lisäksi, kenties kostoakin todellisista tai itse keksityistä "rikoksista" heti kun tilaisuus tulee. Uskottomuus on surullista, ja paitsi miesten, myös naisten tekemänä ympäristön ja yhteiskunnan tuomitsemaa. Mikä hyvä onkin niin.

Vierailija

Kaikkien jotka käyttää sanaa miesoletettujen tosissaan tulisi tutkituttaa päänsä. Sukupuolia on tasan kaksi.

Itse artikkeli oli ihan hirveetä tuubaa ja aiheuttaa lähinnä toksistamyötäHÄPEÄÄ.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat