Artikkelista: Ex-miehensä vainoama: "En ajatellut, että turvakoti olisi hyvin toimeentulevan naisen paikka"

Kommentit (9)

Vierailija

Toivon että viimeistään tämän jutun myötä saat elämäsi, lapsesi ja omanarvontuntosi takaisin! En voi ymmärtää oikeusvaltiomme tai viranomaisiemme päätöksiä ja toimintaa tällaisissa tapauksissa, luulisi sinulla olevan riittävästi näyttöä järjettömästä henkisestä väkivallasta tai että lastensuojelun ollessa tietoisia olosuhteista, ne voidaan ohittaa täysin. Tarinastasi paistaa lävitse valtava elämänhalu ja -voima. Älä unohda sitä!

Vierailija

Järkyttävää luettavaa! Ei voi kun olla pahoillaan kirjoittajan puolesta, entinen aviomiehesi on pilannut elämäsi täysin. Toivon sinulle kaikkea hyvää, toivottavasti jollain tavalla elämä järjestyy niin, että saat olla rauhassa, pelkäämättä. Ihminen jaksaa kun on pakko, mutta todellinen ihme miten olet jaksanut. Olen itse elänyt kolme vuotta väkivaltaisessa kodissa lapsena ja niiden jälkien korjaamiseen on mennyt todella kauan; pelko omassa kotona on pahinta laatua. Voimia sinulle kirjoittaja.

Vierailija

Miksi pitäisi toisen tarina kuulla. Jos tämä tarina on kirjoitettu, se on totta, kirjoittajalle. Ei kirjoituksen/elämäntarinan tarkoitus olekaan lukijan puolen valitseminen.

Vierailija

Todella ikävän kuuloinen elämä. Tosi on, että tämä on kirjoittajan näkökulma ja täten hänen subjektiivinen totuutensa. Siltikin viittaukset viranomaisten ja oikeusjärjestelmän toimintaan antavat osviittaa objektiivisemmasta tarkastelusta - ja saattavat kirjoittajan kokemukset kyseenalaiseen valoon tasapuolisuuden nimissä.

Olen erityisen pahoillani lasten vuoksi, kun joutuvat moisessa epätasaisessa perheessä kasvamaan.

Vierailija

Olen todella pahoillani puolestasi...ex-miehesi on todella pilannut elämäsi. Kaikkein pahinta tässä on syyttömät lapset..he ovat joutuneettkokemaan tiodella paljon...he tulevat aikuisna tarvitsemaan paljon rakkauttasi ja aika varmasti myös terapiaa lapsuuden traumoista...nehän usein näkyvät lopullisesti vasta aikuisina. Miehesi ei varmaan edes tajua mitä hän on lapsilleen aiheuttanut. Pistää kyllä tosi paljon vihaksi se, että aikuiset käyttävät lapsia pelinappuloina9...näin saadaan sitten pilattua lapsienkin tulevaisuus ja elämä ennen kuin se on edes kunnolla alkanut. Varaudu siihen, että lapsesi joutuvat käymään vuosien terapian ..niin pienenä ovat pelot tuleet osaksi heidän elämäänsä, että on varmasti vaikuttanut perusturvallisuuden heikkenemiseen.

Vierailija

Voimia. Minä erosin miehestäni yli 20 vuotta sitten ja vieläkin hän häiriköi elämääni heti, jos tilaisuus tulee. Olin tässä taannoin naiivi ja kirjoitin erääseen ammattijulkaisuun ja voit vain kuvitella mitä siitä seurasi.. Nyt laitoin googlelle pyynnön, että nimeäni kirjoittaessa ei linkittyisi ex-mieheni kirjoituksiin.... Mutta kirjoitukset saattavat silti vaikeuttaa uraani. Olen jopa nyt harkinnut että vaihtaisin nimeni, mikä taas tuntuu pahalta, koska nimi on olennainen osa identiteettiäni. En kyllä ymmärrä, miten kukaan voi kostaa toiselle vuosikymmeniä... Mutta eiköhän me kaikki selvitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tasapuolisuuden vuoksi olisi tärkeää kuulla myös miehen näkökanta asiaan hänen itsensä kertomana.

Ok. Jos epäilet, että naisen kokemus ei ole totta, niin miksi sen miehenkään kertomus olisi? Mitä seikkoja sen miehen tarinan tulisi 'vahvistaa' tai 'heikentää', jos naisen tarinalla ei ole kuitenkaan samaa painoarvoa toisinpäin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat