orgasmi

Vierailija

Olen 17-vuotias tyttö. Ensimmäisestä kerrastani on nyt kaksi vuotta aikaa, kumppani tosin on siinä ajassa vaihtunut kerran. Minua mietityttää kaikki asiat mitkä liittyvät orgasmiin. Olen yrittänyt etsiä siitä tietoa, ja tutustua omaan kehooni yksin ja poikaystäväni kanssa. Kuitenkin olen hämilläni sillä en saa keskusteluista oikein mitään irti. Itsetyydyttäminen ei tunnu hyvältä, en vain pääse tunnelmaan yksin. Poikaystäväni on löytänyt asennon (takaa päin ja alapäätä hieroen) miten hän saa minut nauttimaan kunnolla, ja se tuntuukin todella hyvältä. Mutta haluaisin orgasmin. Seksin aikana en yritä saada sitä, vaan nautin toisen läsnäolosta. Mutta miltä orgasmi tuntuu? Mainitsemassa asennossa, jalkani, joskus koko kroppani, alkavat täristä ja tekisi mieli vain huutaa ja puristaa jotain. Kun poikaystäväni on lauennut ja ennen sitäkin alapääni supistelee. Onko nämä jonkin sortin orgasmeja, vai hyvään oloon kuuluvia asioita?
Toivoisin vastauksia ja opastusta.

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllä sen tietää, kun orkun saa. Tuntuu seksi hyvältä ilmankin,mutta...
Suosittelen katselemaan yksin aikuisviihdettä, jos tunnelmaan pääsy ei muuten onnistu. (Ei se visuaalinen kiihoke ole pelkästään miesten sytykejuttu, toimii monilla naisillakin;) )

Omin käsin onneen ei välttämättä nuorena ja kokemattomana pääse helposti, joten värisevän dildon hankkiminen kannattaa- mutta sen sijaan että vain tuuppaat sitä sisään, niin hiero sillä klitorista.
Toinen hyvä keino on käyttää suihkua. Harvoissa suihkuissa on riittävän voimakas paine, joten kierrä koko pääosa irti letkusta, niin saat veden tulemaan haluamallasi paineella.

Tärkein asia on keskittyä siihen miltä tuntuu, eli orkun hankkiminen pitäisi unohtaa täysin, muuten se varmana jättää tulematta. Vatsan pohjassa tuntee kyllä myllerryksen ennen kuin tulee ja silloin pitää antaa mennä vaan eikä "ottaa pakkia."

Uskon, että naisten tärkein sukupuolielin = aivot !
Yleisimmät aiheuttajat orgasmin puutteeseen ovat kaiketi psyykkisiä, ei fyysisiä.

Petipuuhissa ei saisi ajatella mitään muuta kuin kiihottavia asioita, keskittyä täysin siihen miltä tuntuu ja unohtaa koko ympäröivä maailma, sulkea kaikki muu ulkopuolelle.-Ja luonnollisesti tämä on helpompaa yksin kuin kumppanin kanssa...!

Monilla on sellainen "henkinen lukko" antautua täysin vietäväksi kumppanin kanssa. Varsinkin, jos suhde on tuore eikä luottamus ole päässyt vielä ihan huippuunsa.

Luulen, että varsinkin moni nainen keskittyy liiaksi miehen nautintoon (jonka useimmat miehet saavat joka tapauksessa) ja se oma jää sitten vähemmälle.
Monelle mimmille terve itsekkyys tekisi terää seksin saralla.

Ja niin, kumppanikin täytyy "kouluttaa" hyvin;) Kun sitten tiedät itse, miten parhaiten saat, kerro se hänellekin. Ja ei muuta kun yhdistämään näitä sooloiloja yhteisiin hetkiin:)

Harjoitus tekee mestarin, joten hauskoja treenihetkiä;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat