Toiveena raskaus

Vierailija

Heippa kaikki!

Poikaystäväni kanssa yritämme lasta ja olen lopettanut nyt e-pillerit. Tänään 25.7. harrastimme ensimmäisen kerran suojaamatonta seksiä ja lähdemme viikon lomamatkalle 6.8. Nyt haluaisinkin tietää, voisinko tehdä jo ennen matkaa raskaustestin. Tiedän, että se on aikaista, mutta haluaisin vain tietää voisinko juoda alkoholia matkan aikana ja en todellakaan aikoisi jos olisin raskaana. Olisi muuten vain kiva juoda, koska vietämme vuosipäiväämme samalla ollessamme matkalla ja ainakin yhden kerran humalan aion juoda. :)

Kiitos todella paljon jos vastaatte!

Kommentit (10)

Vierailija

Miksi haluat lasta, jos juominen on noin tärkeää? Vuosipäivää voi juhlia muutenkin kuin juomalla. Mieti millainen äiti olisit? Ehkä lapselle olisi parempi jos hän ei syntyisikään teille.
Alkoholi pilasi oman lapsuuteni. Lapset ja viina eivät sovi samaan suhteeseen.

Vierailija

Toi nyt oli älyttömintä mitä olen kuullut :D Ai vain absolutistit saavat hankkia lapsia? Aika pieni määrä ihmisistä sitten lisääntyisi edes :D Jos haluan jonain merkkipäivänä juoda, niin se ei tarkota että mulla olisi pullo kourassa joka päivä. En aio edes juoda lapsen ollessa pieni, paitsi jos hän on hoidossa. Jotain rajaa nyt hei! :)

Ja pyytäisin jos joku asiallinen voisi vielä vastailla tähän :)

Vierailija

Herkimmät testit voi näyttää pari päivää ennen kuukautisten alkamisajankohtaa (siis kun pitäisi alkaa), mutta luotettavimman testituloksen saat kun kuukautiset myöhässä. Jos siis kuukautisiin vielä aikaa, et luultavasti saa luotettavaa tulosta ennen sitä. Ehkä kannattaa olla juomatta? Jos pelkäät muiden kyselyjä, ota omat juomat mukaan ja laita vaikka viinipulloon mehua :)

Vierailija

Kiitos vastauksesta! :)

Ehkä se olis parasta olla juomatta. Olen toisaalta lukenut, että raskauden alussa äidin ja lapsen verenkierrot eivät ole vielä yhdistyneet jonka takia alkoholi ei alussa vaikuta. Muttta mutta kuitenkin.. :)

Kuukautisiin vielä on aikaa kauan, koska tälläkin hetkellä kuukautiset meneillään :/ joten kuukauden joutuisi odottamaan. :S

Vierailija

Eihän tämä ole nyt totta?

Että tänään on harrastettu ensimmäistä kertaa seksiä, kuukautiset on meneillään ja hirveä huoli siitä, voiko lomalla vetää kännit.
"Ainakin yhden humalan aion juoda."

Vierailija

Yhdyn hieman edelliseen kommentoijaan..
Jos sul on ny menkat menos, niin mahdollisuus raskauteen on todella pieni. Ja noin viikko menkkojen jälkeenki raskaaksi tulo on suht epätodennäköistä. Vasta kun ovuloit seuraavan kerran, ni sit on mahiksii..
Ihan kiva, ett oot noin innoissaan, me ollaan yritetty jo 1,5 vuotta ja ei oo tärpänny, joten ei kannata liiankaan täpinöissä olla jottei sit pety.

Eli otahan vaan reissullas humalat ja elä "normaalia" elämää kunnes se raskaustesti näyttää positiivista.

Ei tää elämäti niin vakavaa ole.. =)

Vierailija

Kiitos vastauksesta :) Joo ei kannattais liian innoissaan olla ettei pety. Mutta vaikeetahan se on ku unelmoi vaan.. :) Millon ovulaatio suunnilleen aina on? Kannattaisko ostaa ovulaatiotesti?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat