Hierojan ammatti

Vierailija

Olen jo vuosia miettinyt, että miksi on sellainen olo, että jotain puuttuu elämästä, vaikka on ihana perhe ja kaikki muutenkin kunnossa. Sitten ymmärsin, miten paljon ihminen on elämästään töissä. Oma työni on... sanoisinko merkityksetöntä. Menen töihin aamulla ja palaan kotiin illalla. Työpäivä on yleensä kiireinen ja silti tuntuu, että olisi ollut se ja sama meninkö aamulla töihin vai en.

Illanistujaisissa ystäväni tytär kertoi hakeneensa hierojakouluun. Kyseessä on uusi yritys joka kouluttaa hierojaksi ja työllistää kaikki valmistuneet oppilaat. Yrityksen nimi on Relaxi-hierojat.

Muutaman yön valvomisen jälkeen sain selätettyä riittämättömyyden tunteen siitä, että opiskelisin samalla "luokalla" ystäväni tyttären kanssa =) Nyt on hakupaperit mailattu ja mieli täynnä intoa uudesta mahdollisuudesta.

Tiedustelisinkin, että tietääkö kukaan mitään tästä yrityksestä, tai sen vetäjistä?

- Anja

Kommentit (3)

Vierailija

olen itse huomannut saman ilmoituksen ja soittelin ja tiedustelin asiasta. Vaikuttaa hyvin asialliselta yritykseltä. On jollain lailla sidoksissa wieru-hierojiin, joilla on yli 20 hierontavastaanottoa suomessa.

Itse laitoin juuri hakemuksen menemään ja jään odottamaan innolla kutsua pääsykokeisiin.

Vierailija

ettei vaan olisi joku "ala itse yrittäjäksi"-ketju. Työllistä itse itsesi ja vastaa tulevaisuudestasi? Mahdollista kaikille, työllistyt-jos työllistyt...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat