Maksavatko Huvila & Huussi -ohjelmaan osallistuvat todella itse remonttinsa? Tuottaja paljastaa 15 yllättävää seikkaa suosikkiohjelmasta

Maksavatko Huvila & Huussi -ohjelmaan osallistuvat todella itse remonttinsa? Tuottaja paljastaa 15 yllättävää seikkaa suosikkiohjelmasta

Huvila ja Huussi -kohde Heinolan Lusinasaaressa, Ilari ja Helena Johanssonin mökki. Kuva: Sanoma-arkisto / Lauri Rotko

Oletko sinäkin pohtinut, mitä Huvila & Huussi -ohjelman remontit maksavat? Entä jos lopputulos onkin pettymys? Metsästimme vastaukset näihin ja muihin televisiokatsojia askarruttaviin kysymyksiin. Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (44)

Persaukiset kyselijät ärsyttävät

Ihmeellistä, että jotkut persaukiset luulee, että ilmaiseksi saisivat jonkun tekemään remppansa, kun eivät itse viitsi tehdä mitään!

Ei kai nyt kukaan ilmaiseksi tee mitään tai esim. tuo Huvila ja Huussi; tietenkin osallistuja maksaa itse rempan mutta saa hyvät ammattisuunnittelijat ja -tekijät varmasti halvemmalla kuin jos ei osallistuisi ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
=)

Miksi suurimman homman tekijä eli Ville jää usein kunnon kiitosta vaille? Villehän on juuri se taitavin tekijä josta on muiden helppo jatkaa...

###

Jos ulkona maalaat, vaikka Azalean/muun punaisen mökin/talon, suuttuisit.

Täytyyhän sitä ottaa huomioon, ympäristön kaikki värit!

Varinkin näkemäni värit, on erityisen onnistuneita!

Hauska tapa piilottaa kaivonrengas, ym!

Toivoisin, ettei näytettäisi edelleenkin, niitä lukuisia uusintoja!

Aino-Kaisa

Olen vain kuullut tuosta siirtolapuutarhajaksosta. Nyt sen katsoin ja meinasi kyllä oksennus tulla pahasta mielestä. Siis mitä ihmettä tuon suunnittelijan korvien välissä liikkui. Ajatteliko hän, että tämä mökinomistajat hankkivat siirtolapuutarhoja siitä riemusta, että pääsevät ajelemaan nurmikkoa. Kaikki pihan ihanat kasvit kynittiin maan tasalle. Nyt on kyllä järkyttävä myötähäpeä.  Voi luoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
olen yrittänyt päästä ohjelmaan,mikä on todellinen hakuaika,aina lukee,kiitos hakijoille??

Minuakin kiinnostaisi tietää, kuinka ohjelmaan pääsisi. Mökkiremonttien hinnat https://kodinplaza.fi/ kautta ovat samaa luokkaa noin 10 000 - 80 000 euroa, mutta etenkin tuo suunnittelu näyttää onnistuvan jokaisessa jaksossa hyvin. Meillä on vanha mökki, noin 60 m2 pohjalla ja etenkin huonejärjestystä pitäisi muuttaa, jotta mökkiin saisi avaruutta ja valoa lisää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat