Moikkelis-koikkelis vai ihan vain hei? Sanastosi paljastaa todellisen ikäsi – tee testi!

Moikkelis-koikkelis vai ihan vain hei? Sanastosi paljastaa todellisen ikäsi – tee testi!

No, miten on: oletko eilisen teeren poika vai ihan vanha kettu? Kuva: <span class="photographer">Sanoma-arkisto</span>

Mitä käyttämäsi sanat ja sanonnat paljastavat henkisestä iästäsi? Tällä testillä se selviää.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Minimii kirjoitti:
Joku käytösvammainen ilmeisesti kusymykset keksinyt.

Tilanteen mukaan tervehditään uutta ihmistä, hänen ulkoisen habituksen, iän,

tilanteen jne mukaan. Mutta tuohan on jo liikaa miettiä sekunnissa  useita eri asioita. Jep jep.

Joku dille on kyllä käärinyt kokoon melkoisen tuotoksen.

Mutta sitä raaputellaan, mitä kattilanpohjaan on palanut..

Synnyitkö ilman huumorintajua vai onko se kirurgisesti poistettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oli pakko valita sanoista joita en vahingossakaan käytä se vähiten typerin omaan korvaan. En todellakaan puhu noin koskaan ja käyttämiäni sanoja ei listassa ollut.

Typerys

Pakko valita typeristä vaihtoehdoista se vähiten typerä. Itse en käytä mitään esimerkkien vaihtoehtoa ja mun käyttämää sanaa ei listassa edes ollut.

Että näin

"

Olet 54!

Kylillä huhutaan, että 50 on uusi 20. Eli ei paha tulos! Käytät puheessasi ihastuttavan monipuolisesti erilaisia sanoja, ja käytät rohkeasti sellaisiakin nuorempien polvien hyljeksimiä sanoja kuin miukumauku.

Ole ylpeä henkisestä iästäsi! Jaa tuloksesi sosiaalisessa mediassa alla olevien painikkeiden avulla ja pyydä kavereitasi testaamaan, mikä on heidän henkinen ikänsä."

Ja juuri kyseisessä kysymyksessä en vasannut miukumauku

Misuli

Eiks nää tapakoulutukset ja etiketit vois jo pikkuhiljaa vaihtaa vähän nykyaikaisemmiksi? Tietty pitää vanhemmille ihmisille sanoa "hyvää päivää rouva" eikä "moi" onhan se epäkohteliasta ollut heidän nuoruudessa. Onneks luultavasti kun tän hetken nuori sukupolvi vanhenee niin nuo samat "etiketit" ei enää päde ja voit ihan hyvin sanoa mummolle moi :)

Rivien välistä

Nyt piti siis valita kaikista huonoista vaihtoehdoista se vähiten huono, kun oikeaa vastausta ei voinut valita. Olen kohta 60 vuotta, mutta testin mukaan vasta 45. Testissä oli myös sellaisia tilanteita, jollaisia ei koskaan edes vastaan kävele, niin vaikeapa oli joku vaihtoehto niistä valita.

Exykhbnk

Olen 54 v. testin mukaan. Vaikka vastasin, että käytän @=ät sanaa, niin tulos väittää minun käyttävän miukumaukua. Olen kyllä jo yli 60 v.

Vierailija

Ihan paskast vaihtoehdot monessakin vastauksessa. Pitäisköhän testin laatijan miettii tai kysyy oikeesti muilta ennen ku päästää tollasta ulos. Ennen noin huonoist läpist saatto saada vapareit.

Vierailija

27 vuotta nuorempi testissä, kuin mitä todellisuudessa, vaikka olikin lukuisia kysymyksiä vailla oikeaa vaihtoehtoa. Taas yksi turhanpäiväinen testi, vaikka yritin ottaa leikkimielellä, niin oli silti tosi väsynyt 4 da pro bro :D

Vierailija

tähän asti kaikki vastaavat testit ovat nuorentaneet, mutta tämä vanhensi 12 vuotta. Kaikkiin ei tietysti ollut sitä omaa vaihtoehtoa ja sitten piti miettiä että pääsee testissä eteenpäin. Mutta loppujen lopuksi kaikki on siitä kiinni mitä testin tekijä itse noista ajattelee. Jos heitetään ajatusleikki ja otettaisiin oikein laaja skaala vastaajia, niin testin tekijä huomaisi olevansa aika monessa sanassa tai sanonnassa väärässä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat