Moikkelis-koikkelis vai ihan vain hei? Sanastosi paljastaa todellisen ikäsi – tee testi!

Moikkelis-koikkelis vai ihan vain hei? Sanastosi paljastaa todellisen ikäsi – tee testi!

No, miten on: oletko eilisen teeren poika vai ihan vanha kettu? Kuva: <span class="photographer">Sanoma-arkisto</span>

Mitä käyttämäsi sanat ja sanonnat paljastavat henkisestä iästäsi? Tällä testillä se selviää.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (41)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli täysin oikea ikä tällä saatteella:

Varsin monipuolisen sanavarastosi perusteella arvelemme, että olet melko taannoin ylittänyt nelikymppisyyden ihastuttavan rajapyykin. Tunnet sekä 80-luvun upeimmat sananparret että nuorisokielen uusimmat virtaukset. Hyvä sinä!

Minulle tuli täsmälleen sama luonnehdinta. Olen 50v. teinien äiti ja työskentelen lasten kanssa. 

Vierailija

En käytä miukumaukua vaan virallista at- merkkiä. Kaikkiin kysymyksiin ei ollut oikeata kysymystä likikään, eli olen oikeasti 10 vee vanhempi tulosta. Sen sijaan Mensan testissä, joka mittaa älykkyyttä ihan oikeasti, sain tuloksen kuusi kymmenestätuhannesta. Se, joka haluaa haastaa älykkyyden määritelmän, on pöljä. Keksikää oma nimitys omalle erinomaisuudellenne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En käytä miukumaukua vaan virallista at- merkkiä. Kaikkiin kysymyksiin ei ollut oikeata kysymystä likikään, eli olen oikeasti 10 vee vanhempi tulosta. Sen sijaan Mensan testissä, joka mittaa älykkyyttä ihan oikeasti, sain tuloksen kuusi kymmenestätuhannesta. Se, joka haluaa haastaa älykkyyden määritelmän, on pöljä. Keksikää oma nimitys omalle erinomaisuudellenne.

"Mensan testissä, joka mittaa älykkyyttä ihan oikeasti, sain tuloksen kuusi kymmenestätuhannesta"

6/10 000? Minkä Mensan testin tulos ilmoitetaan tuossa muodossa? ÄO:na tuo tarkottaisi 0,06% normaalista, mikä ei ole mikään kehu, jota nettipalstoilla viljelisin. ;) 

Vierailija

Ööömm.. " Sijoitut siis sopivasti kahdenkympin rajapyykin tuntumaan. Cool bro! Käytät puheessasi luontevasti erilaisia uusiosanoja kuten moti, mp ja ebin."

En tiedä, mitä moti, mp tai ebin tarkoittaa.  Nolostuttaa sellaisten puolesta jotka tänä päivänä sanoisivat Cool, Bro! 

Vierailija

Okei. Monet näistä "nuorisoslangin" sanoista eivät ensinnäkään tarkoita sitä, mitä testin laatija kuvittelee, ja toisekseen, äärimmäisen harva nuorikaan viljelee monia niistä missään kasvokkain tapahtuvassa normaalissa keskustelussa. :D

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat