Artikkelinne narsisteista

Vierailija

Käsittääkseni hoitoalan koulutuksissa ja vastaavissa mainitaan lyhyitä esimerkkejä myös ja ulkomailla taas psykologia lehti kaikille. Olen törmannyt narsisteihin ja psykopatiaan: jos et soita kahden päivän sisällä ei olla kavereita, pyydä anteeksi ( toisen asunnossa puhelimitse jauhoi tuntitulkulla - ei päässyt korkealla verenpaineella lepäämään, artikkeli on vaarallinen ase esim. yhdistyksille, joissa tulkitaan asiota väärin. Talossa asuva vanhus on työpaikka häiritsijä, toisin sanoen pitäisikö talossa 40 v. asuneen vanhuksen muuttaa pois, jotta yhdistys saisi lisää huijata ja valehdella.,<"Minua ei määräillä- esim. kotimaassa jos vaikka mennään katsomaan tunnetuimpia teatterinäytöksiä, pitää liput varata puoli vuotta etukäteen, entä jos olen sairaana ?? Ja oopperassa ei ole päivänäytöksiä, ulkomailla sitäpaitsi kulttuurieroja, joten ei näit
ä näin voi soveltaa- Artikkeli oli vaarallinen ase epärehellisille yhdistyksille ym, jotka käyttävät viattomia vanhuksia vastaan näitä, on niinkin pöljiä ihmisiä herättävät toisen kolmelta yöllä ja sitten analysoivat , joo on se narsisti. Eihän kukaan meistä jaksaisi ilman riittävää lepoa: poliisit päivystää, jne.Joten jatkossa toivoisin , jos asiasta kirjoitetaan mainitkaa muutama esimerkki tapaus myös.Toisaalta hyökkäys on paras puolustus: joten tälläistä artikkelia näyttelemällä päästään eroon ei-toivotuista ihmisisisä ( vain Suomessa)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat