Nasima - samat säännöt suomalaiseen ja maahanmuuttajaan?

Vierailija

Nasima????

En ihan ymmärrä tätä palkitsemispolitiikkaa, miksi (näillä tiedoilla, mitä meille on annettu) nainen, joka tekee saman kuin puolet suomalaisista naisista, palkitaan. Olen maahanmuuttaja (tosin jo suomalaiseen yhteiskuntaan sopeutunut, diplomaatin tytär ja hampaani suomalaisilla veromarkoilla valkaissut mamu Nasima) ja saan pakolaisnaisen pokan... sitten pääsen tanssiohjelmaan ja vaikka kaikki kokevat myötäsääliä kamalista askelkuvioistani ja alleista kaksikymppisenä, ei minua voi heivata poiskaan, koska tuomarihan voisi olla vierasvastainen.....ja sitten olenkin julkkis! Saan ääniä vaaleissa ja kaikki Jungneria äänestäneet eivät enää äänestä, koska äänet ovat halveksittavasti hänen mukaan jaettavissa (kuuluisa kommentti, voisiko Nasimalle antaa osan äänistäni) ajattelematta ollenkaan, että ehkä joku raukka äänesti häntä ja olisi mieluummin äänestänyt vaikka perussuomalaisia kuin Nasimaa.... Nasima voi tulla tähän yhteiskuntaan, jossa kolmekymppinen maksaa oman asuntonsa, eikä lainaile kulttuurien suotuisimpia puolia mielensä mukaan sopivasti.
Maria Jungnerille säälipisteet. Nasimahan on kymmenen vuotta nuorempi ja kauniimpi (kuka etnisestä kauneudesta tykkää), puheet "vain" työtoveruudesta naurattavat/itkettävät jo useimpia!

Kommentit (1)

Vierailija

Lisäys ylläolevaan. Arvostaisin todella enemmän vuoden pakolaisnais-titteliä, jos se annettaisiin todellakin arjen sankareille. Naisille, jotka ovat taistelleet ja pelastuneet. Syntyperää tuomitsematta (kumpaankaan suuntaan) tässä on joko hyvin huonosti julkisuutta tajuava ihminen tai hyvin tyhmä ihminen. Luulen, että monella suomalaisella nousi karvat pystyyn otsikosta "asun kotona". Prinsessa pilvilinnassa, ensin omassa maassaan ja sitten suomessa. Valitettavasti edes tämä "pakolaisuus" ei ole tuonut normaalia ajatusmaailmaa. Eli kärjistetysti, maksamme nyt koulutuksen ja ansaintamahdollisuudet ihmiselle, joka ei edelleenkään tajua, että hän ei enää ole diplomaatin tytär vaan samalla viivalla muiden kanssa. Taas tuli jotain liian helposti. Mutta meidän suomalaisten vikahan se on. Toisaalta vaikea jättää lehtiä ostamattakaan, vain siksi, että Nasiman naama siellä....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat