Parinsadan naisen kanssa treffeillä käynyt Antti, 40, listasi 11 naistyyppiä: Hörröpörrö, cv-nainen, ota itse selvää...

Antti Kivimäki deittaili pariasataa naista vuosina 2006–2012. ”Tinderistä en tiedä mitään, mutta Suomi24:sta ja Deitti.netistä minulla on rutkasti kokemusta.” Myös Antin nykyinen suhde alkoi nettitreffeistä. Kuva: Riikka Kantinkoski

Antti Kivimäki harrasti nettideittailua vuosia ennen Tinderiä. Hän on ehtinyt käydä nettitreffeillä noin 200 kertaa. Kokemustensa perusteella Antti listasi 11 erilaista deitti-ilmoitustyyppiä. Tunnistatko itsesi?Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (36)

suomalainen 1958

Olihan tuossa melkoinen litania erilaisia deittityyppejä. Mutta jotenkin nyt tuntuu siltä, että Antti vähän moittii jokaista. Uskoisin, että ihan kaikissa tyypeissä on pohjimmiltaan kysymys kivasta suomalaisesta naisesta. Silloin, kun ilmoitusta tekee, siihen ehkä moni vaan latautuu vähän liikaa. Ehkä sellainen lyhyt extempore tajunnanvirta antaa parhaan käsityksen, mutta se ei välttämättä ole helppoa.

Vierailija

Ja mikä näistä "naistyypeistä" se Antin nykyinen kumppani on?
Itse en löytänyt yhtään, mikä olisi kuvannut minua.
Olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa: Antti vaikuttaa arvostelevan negatiivisesti naisia siitä, millaisia he ovat ja mitä haluavat miehen olevan. Eikö ole ilmiselvää, että menestynyt nainen haluaa menestyneen miehen? Antti ei muka ymmärrä, mitä tarkoittaa "vertainen". :-/
Mielestäni Antti oli myös tehnyt vääriä oletuksia ja tulkintoja deittiprofiilien perusteella. Esim. pitkään kirjoittelu ennen tapaamista ei välttämättä lisää mitään "mielikuvia" toisesta, jos ihminen ei itse niitä kuvittele.
Mitähän nämä naiset kertoisivat Antista, hmm.
Ei ihme, että piti käydä deiteillä 7 vuotta, parisataa naista, huh huh.
Tavan mies, normaali yksilö, pääsee treffeille ehkä pari kertaa vuodessa, kun oikein yrittää.

BEng

en tunnistanut itseäni, mutten ole deittaiillutkaan. tuntemattomien tapaaminen saati heihin ihastuminen tai vain sänkytouhuaminen ei kuulosta mukavalta. kaikki mieheni olen tuntenut vähintään vuoden ajan ennen seurustelua ja kasvettu pikkuhiljaa ihastumaan toisiimme. seksiäkään enosaa harrastaa ellen seurustele tai todella luota toiseen, joten irtonaisia yhden yön juttuja on pyöreä 0. eipä ole parisuhteissani ollut riitojakaan, kun toisen tuntee hyvin ja ymmärtää päätöksien takana olevat syyt. nykyinen on kanssainsinööri samalta luokalta ja 6 vuotta vahvaa menoa jo takana <3. pidän siitä ettei ole draamaa.

Esa

Nolla egoilla nettideittien määrällä, varsinkin kun tajuaa, että tämä esikoiskirjailija tuskin on saanut koskaan vastauksia omaan deitti-ilmoitukseensa joten parempi puhua naisten ilmoituksista.
Olen käynyt nettitreffeillä jo ennen kuin oli mitään palveluita siihen.
Ja myöhemmin päädyin naimisiinkin deitin kanssa.

minä vaan

"Tämä esikoiskirjailija tuskin on saanut koskaan vastauksia omaan deitti-ilmoitukseensa joten parempi puhua naisten ilmoituksista." Eikös otsikossa nimenomaan sanota että hän on käynyt treffeillä parinsadan naisen kanssa? :D 

Vierailija

Sama listaus sopii miehiin. 50+ miehet hakevat 25-35 ikäistä naista. Hei Haloo!!!
Samoin tulot ja paino/pituus tarkasti määritelty miesten ilmoituksissa.

Reina

Joo, noinhan se varmaan menee. Toisaalta, parisuhteen etsimiselle voi olla monia eri syitä ja tässähän se näkyy: yksi haluaa hempeillä ja toinen muodostaa perheen miehen kanssa, joka myös haluaa keskittyä enemmän kotielämään jo. Menestynyt ja rahaa arvostava nainen etsii rinnalleen samanlaisen miehen, jotta elintasoa ja tyyliä on mahdollista pitää yllä. Etc.

Olisi mielenkiintoista tietää, minkälainen on (oli) tämän Antin oma ilmoitus ja mitä hän etsi (pari)suhteelta. Miehet taitavat useimmiten etsiä ihan vaan seksiä. Sitten jos nainen on tarpeeksi kivan näköinen, ei ärsytä liikaa, tekee elämästä muutenkin helppoa ja vie suhdetta eteenpäin, voi mies löytää itsensä parisuhteesta.   

Justiinsa

No jopas oli artikkeli täynnä paskaa. Tällaisia pellejä palkkalistoilla? Hankkikaa järkevämpiä ihmisiä lafkaanne joilta löytyisi luetunymmärtämistä.

Mies eikä hiiri 53

No, itselläni vasta alle 90 kokemusta treffeistä mut johtuu varmaan et oon eri ikäryhmästä et eri kokemukset. 50+ naiset hakee miestä jotka viihtyvät kotona mutta ei sohvalla, absolutistia joka ei käy enää ravintoloissa koska ravintolat ovat pahan ilmentymiä, siellä käyvät vain juopot ja pettäjät. Naisella on usein joku lemmikki silti usein halutaan miestä joka matkailevat. Yleensä pitkä lista harrasteista ja että ovat vuorotyössä. Onko edes mahdollista seurustella? Viime seurustelusta on 5v😊 Exä on ollut narsisti (kertooko se enemmän naisesta?) Käykö naisilla ikinä mielessä että kun kertoo miehestä negatiivisia asioita niin myös kumppani on tod näk mies?!? Yleensä 50+ naisilla itsellä on joku 3 ongelmasta, yleisin on rahaongelmat toisena on hoitamaton mielenterveysongelma ja kolmantena alkoholiongelma. Monesti viellä useampi näistä. Nainen voi ilmoittaa että exällä oli alkoholiongelma mutta eivät kerro että myös itsellä on. Myös mustasukkaisuus on hyvin yleinen syy miksi miehet on eronneet vaimostaan. Ja....mitä jää jäljelle...hissukat naiset jotka eivät oikeasti ole eläneet ikinä...jotka elävät kaverien tai naapurien kautta. Ja jotta ei tämä katkera vuodatus ei tuntuisi liian katkeralta jäljelle jää ulkomaiset ja lesket, niissä piilee potenttiaaliset NAISET😀

Vierailija

Melkein väittäisin, että nuo "ota itse selvää"-tyypit ovat useimmiten miehiä. Mutta miesten kohdallahan ei sovi tehdä oletusta, että he pitäisivät itseään oletusarvoisesti kiinnostavina vain, koska ovat miehiä 😏.

Papu 345

Keittiöpsykologit ja romanttiset komediat tarjoavat analyysia ja sisältöä ihmisistä ja ihmistyypeistä. Tämä kaveri on avannut treffipalstan (ilman sukupuolierottelua) ja luetellut 11 ensimmäistä ilmoitusta.

Epäkiinnostava sisältö, aiheesta joka yleensä kiinnostaa.
Joitakin teemoja olisi kannattanu valita. Esim. Hylkäämisen pelko, häpeä ja hallitseminen. Ja analysoida tyyppejä teemojen kautta.

Nyt artikkeli (mahdollisesti koko esikoiskirja?) on vailla sisältöä. Ontto.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat