kun kaikki menee pieleen

Vierailija

Kaikki alkoi kun sairastuin ensimmäisen kerran olin sairaslomalla puolitoista vuotta pääsin takaisin töihin olin onnellinen kaksi vuotta sitten sairastuinkin niin pahasti että oli henki mennä, kaksi vuotta sairaslomaa sitten työkokeilujen yms kautta takaisin osatöihin kaikki piti olla hyvin, no tuli perheessä vaikeuksia, ja kappas meille tuli avioero oikeastaan aika yllättäen, ja ex miheni hyppäsi tosen luo välittömästi.
Nyt sairauteni vuoksi minulta evättiin oikeus vakuutukseen jolla turvaisin ottamani lainan, kelalta en saa asumistukea kun tuloni jostain syystä ylittävät muutamalla eurolla tietyn rajan. Kertaakaan tililläni ei niin paljoa rahaa ole tullut kun kelan lukemat näyttää....??
Ex mieheni taisteli elatusmaksuja pienemmiksi , eihän silä rakkapäiväisellä ole rahaa kun uusi perhe ja uudet harrastukset.
Nyt pitäisi lähteä sossun luukulle ennenkuin sähköt katkaistaan, ei oikein jaksaisi jostain voimat olisi otettava???
Jos olisi viinaan menevä kait minua autettaisiin ilmankin , muttakun satun aikas raitis olemaan omia menoja karsin että lapset saisivat jotain..
Eikä tässä edes vielä kaikki mitä meille tapahtunut....
Mutta jaksettava kait tässä on jotenkin....

Kommentit (2)

Vierailija

Hei,itsellä aika pitkälti sama tilanne,ero viime syksynä ja samaan aikaan jäin työttömäksi.Ex tekee elämän kaikin keinoin ikäväksi,hänellä hyvät tulot muttei auta millään tavoin ylimääräisissä menoissa tai kun itsellä ei ole mitään tuloja..Elarit sain nostettua vähän ylemmäks kun ilmoitin laittavani ne uudestaan syyniin,mulla kans ex ilmoitti tulonsa huomattavan pienemmäksi,mut onneks hän tajusi sen itsekkin ja suostui korottamaan hiukan summaa..Ex on saanut minun isäni uskomaan,et minä olen suurennellut mieheni pettämisiä(minkä vuoksi eron otin)ja ero on ihan turha,aivan minun "keksimää"koko vieraat naiset..ja minä sain ihan housut nilkoissa tyypin kiinni!!joten nyt en ole enää isäni kanssa missään väleissä,hän puoltaa ex joka asiassa ja istuu iltaa siellä,asia satutti alkuun mut tähän alkaa tottua.Raha-asiat painaa jatkuvasti mieltä,ei juuri tee mieli aamuisin enää nousta,lasten takia on pakko,ilman heitä olisin jo ottanut prk pillereitä ja luovuttanut koko homman.Sen kyllä olen huomannut et yksinhuoltajillla on oikeesti vaikeeta,ex saa 3000e/kk ja hyvinhän sillä yks ihminen pärjää..omat tulot on elareitten kaa n.800e ja sillä pitäs maksaa vuokrat,puh,muut pakoliset menot..pojalla on kohta rippijuhla ja mulla ei ole mitään hajua millä nekin kustannan...mut kaikesta huolimatta hyvää kesää sinne ja toivotaan että elämä vielä korjaantuu..

Vierailija

Hei!! Onneksi et niitä pillereitä ole ottanut, minä nimittäin niitä otin ehtivät pelastaa ja nyt kyllä olen iloinen että selvisin elävin kirjoihin, lapset pitävät kiinni elämässä. minulla myös juhlat järjestettävänä ex kysyi kun kysyin voisiko ottaa osaa juhlien järjestämiseen että minkälaiset juhlat ajattelin järjestää, ei ole tehnyt mieli vasta kun ikään kuin ne olisivat minun juhlat ei koske häntä vaikka hänen lapsista kysymys.
Istun tässä ja katson kasvavaa laskupinoa, voimat ihan loppu. Ei sitä oikeasti kukaan ymmärrä ennen kuin tämäkin itse kokee tai joutuu kokemaan, Olis edes terve vaan kun sekin on viety, odottelen diaknoosia mistä taudista tällä kertaa kysymysmys.....
Mutta kaikesta huolimatta yritän kerran päivässä nauraa tai edes hymyillä... voisihan ne asiat olla huonomminkin....
Hyvää kesää ja toivotaan että asiat järjestyy tavalla tai toisella...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat