Kateus ja seläntakana puhuminen työpaikalla.....

Vierailija

Olen osatyökyvyttömyys eläkkeellä ja töissä naisvaltaisella työpaikalla.. Työni on hoitotyötä ja avustamista kehitysvammaiseten kanssa työni on minulle tärkeää ja teen sitä täydestä sydämmestäni.
Minusta pidetään (asukkaat) ja sen voimalla jaksan työkavereideni kateuden mikä on todella ihmeellistä minusta on mitä ihmeellisempiä juttuja liikenteessä olen eläväinen jonkun mielestä ehkä liian flirttaileva ja sehän ei käy, ei yksinkertaisesti käy..... joillekkin työkavereilleni. Huvittavinta minkä itsestäni kuulin on että jo 25v sitten olen ollut sellainen että olen kuulemma käynyt vieraissa sekä miehissä että naisissa, huvittavinta että olin tuolloin imettävä äiti tiukasti kotona. Ja naisissa en todellakaan ole käynyt , enkä niissä miehissäkään.
Itkettää tuollainen ilkeys kun elämäni on ollut täynnä surua, sairautta ja kaikkea muuta niin sitten työpaikalla saa kuulla tuollaista.
Niin nyt herää tietysti kysymys miten kohtelen itse työkavereitani, ja miksi tälläistä tapahtuu.... sanotaanko että pyrin olemaan kaikille tasapuolisesti ystävällinen....niillekin joiden tiedän puhuvan minusta ikäviä...

Kommentit (3)

Vierailija

Älä kuule välitä siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Ne ajattelee ja puhuu joka tapauksessa hyvää ja pahaa. Elä vaan omaa elämääsi ja tosi täysillä. Olet ilmeisen herkkä "aistimaan" tunnelmia työpaikalla ja sinun on helppo nähdä ihmisten todellinen luonne. Masennut siitä tosiasiasta, että osa ihmisistä on ihan toopeja. Anna olla ja keskity vaan omaan hyvään elämään. Hyvää elämää sinulle!!

Vierailija

Ja pidä ne epäluotettavat käsivarren mitan päässä. Tervehdykseen vastaaminen ja asiallisesti hoidetut pelkät työasiat riittävät, ei mitään ylimääräistä juttelua tarvitse (eikä oikein kannatakaan) olla. Tuollaisesta juoruilusta/kunnianloukkauksesta kannattaa ilmoittaa sopivalle työnantajan edustajalle sähköpostitse. Kerro, milloin ja keneltä sait kuulla mitä sinusta puhutaan, niin häneltä voidaan mennä suoraan kysymään. Sano, että lain mukaan pallo on nyt työnantajalla, kiusaamiseen on puututtava. Ja sano, että tuollaisesta panettelustahan voi tehdä jo rikosilmoituksen.

Vierailija

Joo sama mieltä.Eletään täysillä miten enemmän kurjuutta töissä.On se aina kumma että täytyy kilpailla ja puhu paskaa.On kokemusta siitä monelta työpaikalta.Ja se mitä auttaa minua on keskittyä täysin harrastuksiin ja nauttia elämästä.Voimia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat