Ei homojuttuja enää!

Vierailija

Kyllä nämä homojutut ärsyttää... luonnotonta touhua!

Kommentit (13)

Vierailija

Es sanoisi että on luonnotonta touhua, mutta kyllästyttää minuakin se, että kaikissa lehdissä ja kaikissa tv-ohjelmissa ilmeisesti pitää olla omat "kiintiöhomot".

Vierailija

Hauskaa! :DD Eilen opin televisiosta, että miehen g-piste sijaitsee peräreijässä. Että onko se sitten niin luonnotonta, että esim. mies etsii mies seuraa? Ohjelmassa kylläkin nainen tyydytti miehen. Voisi siis kysyä, että onko seksilelutkin luonnottomia?

Vierailija

miksi ihmiset pitää luokitelle homoiksi ja heteroiksi, artikkeleissä kyse on kuitenkin ihmisistä itsessään eikä siitä mikä heidän suuntautuneisuutensa on. ihmevalitusta.. pitäisikö homojen alkaa valittamaan kun lehdissä on vain heteroista juttua..

Vierailija

Minusta juttuja saa olla niin homoista kuin heteroistakin. Samalla viivalla kun ollaan kaikki. Usein vain ihmettelen, miki ihmiset keskittyvät homojen kohdalla vain seksiin ja suorituksiin. Eihän heteroparienkaan kohdalla mietitä, miten mahtavat petituuhansa toimittaa! Homokin on paljon muuta kuin aktinsa :)

Vierailija

Näissä jutuissa korostetaan liikaa rakastamisen ihanuutta, mitä se toki onkin. Arki kuitenkin tulee kaikkiin suhteisiin, johtaa kriiseihin, eroihin, koetaan mustasukkaisuutta jne. Kuvaa homosuhteista saisi jutuissa monipuolistaa.

Vierailija

Suuret kiitokset Me Naisille näistä mies- ja naisparijutuista! Niitä on ollut ihana lukea. On aivan mahtavaa, että ei-heterokin voi tuntea kuuluvansa lehden kohderyhmään, joka on siis kaikki naiset eikä pelkästään heteronaiset. Jatkoin juuri tilaustani!

Vierailija

Niin sepä se kun sen asian kokee niinkuin näissä jutuissa kuvattu että se rakkaus onkin se juttu ei sänky yms jutut... itse etsin miehistä sitä suurta rakkautta kaiikki nämä yli 45v . vaan kuinka ollakkaan suuri rakkaus löytikin sitten naisen kanssa ja se on nyt sitä mitä olen etsinyt.... ja kyllä me riidelläkin osataan ja mustasukkasiakin olla tarpeen niin vaatiessa... minä kyllä luulen että niitä joita se oikein ärsyttää eivät ole asian kanssa syystä tai toisesta sinut, sen saa joikainen päättää miksi!!!???

Vierailija

Itse en suhtaudu mitenkään kriittisesti vähemmistöihin. Me Naisien tilaajana olen huomannut viime aikoina lähes joka lehdessä olevan ison jutun jostakin vähemmistöstä. Mielelläni niitä luen , mutta en lähes joka numerosta. Lähipiirini lukijat ovat olleet samaa mieltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat