Mitä naiset haluavat miehestä?

Vierailija

Olen kohta 27 mies eikä minulla ole koskaan ollut parisuhdetta. Olen hyvin yksinäinen muutenkin. Olen miettinyt jo pitemmän aikaa itsetuhoisia ajatuksia. Onko tässä iässä enää mitään mahdollisuuksia jos ei ole erityisen koulutettu ihminen eikä oletettavasti kovin hyvän näköinenkään.

On kyllä joku sanonut komeaksi mutta eipä se kyllä varmaan totta ole jos naiset eivät yleensä puhu minulle mitään. Olen onnistunut välttämään elämässäni keskustelut naisten kanssa kokonaan. Seksikin alkaa olla jo toisarvoinen asia vaikka sitä toki kaipaisin myös. Enemmän haluaisin vain jonkun jonka kanssa jakaa omat ajatukset.

Mitä te naiset katsotte miehestä kun lähdette bilettämään? Itse olen niin ujo ja huonolla itsetunnolla varustettu mies että jään aina yksin. En edes pidä yökerhoista, joissa ei voi puhua kenellekkään muuten kuin huutamalla. Tanssiminenkaan ei näin aralta ihmiseltä onnistu niin yleensä vedän vain kaljaa ja lähden pois. Nykyään en edes käy missään enää, koska se on turhaa.

Haluan pois tästä maasta. Johonkin missä voin olla onnellinen. Täällä tunnen vain surua.

Kommentit (11)

Vierailija

Uskon että sinulla on kyllä vielä mahdollisuuksia löytää se nainen jota etsit. Et ole loppujen lopuksi kovin vanhakaan vielä. Ymmärrän kyllä ajatuksesi tällaisessa tilanteessa.
Kannattaa ehkä kokeilla nettideittailua, minulla itsellä ei siitä kyllä valitettavasti ole kokemuksia, joten en voi siitä maailmasta kertoa enempää.
Baareissa tulee varmaan hyvinkin paljon kiinnitettyä huomiota vastakkaisen sukupuolen ulkonäköön ja tuntuu ettei sieltä ikinä vakavaa seuraa löydä niin miehet kuin naisetkaan. Muutenkin baareissa tuntuu käyvän hyvin nuorta väkeä, vain niitä juuri 18 vuotta täyttäneitä.
Toivottavasti saat elämänhalusi takaisin!

Vierailija

Sun kannattaa ensimmäiseksi kohottaa itseluottamusta. Myrtsi, iloton ja aranpuoleinen ihminen ei ole puoleensavetävä. Toiseksi esim. uusi hiustyyli, uusien vaatteiden hankkiminen on piristävää. Tai jokin uusi tuoksu! :) Huoliteltu ulkonäkö on aina plussaa, ei tarvitse kuitenkaan olla "sliipattu".
Itsevarmat (ei kuitenkaan ylimieliset), rohkeat, huumorintajuiset ja fiksut miehet ovat ainakin minun mieleeni. Totta kai sitä ensimmäiseksi kiinnittää huomion uudessa ihmisessä ulkonäköön, mutta loppupeleissä sen tärkeys vähenee.
Itse olen tutustunut nykyiseen avomieheeni yli seitsemän vuotta sitten yökerhossa pilkun jälkeen ja onnelisia ollaan edelleen! Mutta jos et viihdy yökerhoissa, nettideittailua kannattaa yrittää.
Älä vaivu epätoivoon. Kun vähän näkee vaivaa asioiden eteen, niin uskon, että lopulta se palkitsee. ;)
P.S. Ensitapaamisella en itse ainakaan pidä siitä, jos mies on liian innokas tai koskettelee liikaa. Semmonen on ahdistavaa. Rauhallinen eteneminen ja rento keskustelu on parasta. :)

Vierailija

Kuules mies. Noilla lahjoilla et pärjäile. Itsutunto nousee kun puuhastelee jotakin mistä pitää. Harrastus? Työ? Suhde toimii siten että antaa ja ottaa ja saa. Voit antaa vain jos löydät puuhastelun joka yhdistää teitä. Eli nyt pohdittavaksi mitä alat puuhastella kotisi ulkopuolella, jotta kohtalo puuttuu peliin:) Kaikki aikanaan;)

Vierailija

Itsellä kiinnittyy huomio ekaks ulkonäköön, mutta ei ne koskaan ole ollu mitään Brad Bittejä vaan ihan tavallisia suomalaisia miehiä ja jollain on ollut ihana silmät tai jollain on ollut ihanat huulet ja veikee hymy kauneus/komeus on katsojan silmissä! Kannattaa tutustua itseensä ensin ja niin sit kaikki muu seuraa perässä, teet niitä asiota joista itse saat itsellesi hymyn huulille ;)

Vierailija

Parantamaan sinun tilanteesi autta seuravat asiat:
Käy keskustelemassa ensin perhesin kanssa tai psykologiin ihan sama kuinka sinua nolottaa tai hatmittaa, et menettä mitään!
Älä työskentele yksinäisesti, vaaan etsii semmiosta työ mikä keskustelet ja vitsaileen ihmisten kanssa.
Luee kirijoja mikä on sisältö mm: rakkaus romaaneja, komikkoja tai kirjailissutta, ei missän nimessä sotaisia ja kateusta kirijoja.
Käy jokä päivä keskustelemaan yhden tuntematomasta ihmisten kanssa, ihan sama nainen/mies.
Harastaa, semmoista harastusta mikä mielyttää, ja missa on paljon ihmisiä, vaikka salissä.
Käy tommosessä kursissä mikä on mm: ihmissuhteet, itsetunto, elämäntaito, tai sinun tilanteessasi, sopii,, esim ilmaisuu ja viestintataidot, jotkut näistä kursista alka heti tamikuussa 2012.
mulla oli sama juttu nyt tulin jopa yllätyksikis minuta, kuinka hyvin olen onnistunut :) daii forzza. :)

Vierailija

Jos olet ujo, etkä ole mitenkään erityisen näköinen on sinulla valitettavasti huonot mahdollisuudet löytää seuraa lähivuosien aikana. En sano, etteikö se olisi mahdollista, mutta mahdollisuutesi ovat huonot. Surullinen tosiasia on, että jokaista tyttölasta kohden syntyy 106 poikalasta. Jos ajatellaan, että äärimmilleen venytetyssä 20 - 40 vuotiaiden ryhmässä on n. 600 000 miestä, niin naisia on tällöin syntynyt alunperin 36 000 vähemmän kuin miehiä. Miehet ovat vähän onnettomuusalttiimpia ja alle 30-vuotiaiden miesten suurin kuolinsyy on itsemurha, joten naisvajausta on ehkä vain noin 18 000 naisen verran.

Älä tapa itseäsi! Sinun mahdollisuudet paranevat koko ajan, mitä pidempään elät, sillä miehiä tipahtelee koko ajan kovempaa tahtia kuin naisia. Ikäryhmät ovat yhtä suuret noin 50 vuoden hujakoilla. Tilastollisesti ja alitajuisesti (naiset eivät myönnä tätä, koska he ovat sokeita ilmiölle) naiset arvostavat rahaa, statusta ja ulkonäköä. Naiset arvostavat miehiä, jotka voittavat ison joukon muita miehiä edes joillain kriteereillä mitattuna. Jotkut (harvat) naiset lämpenevät älykkyydelle, toisia kiehtoo raaka voima, kolmansia status ja raha ja useimpia sosiaalinen asema (moottoripyöräjengin johtaja, arvostettu liikemies, arvostettu urheilija, jonkinsortin julkkis, tai muu vastaava omassa sosiaalisessa ympyrässä arvostettu henkilö.)

Pelaa korttisi ovelasti. Unohda naiset kahdeksaksi vuodeksi. Tee töitä niin maan per...usteellisesti. Ota samalla tavoitteeksi säästää 40 000 euroa. Jos et asu kaupungissa, muuta sinne.Tämän tavoitteen saavutettuasi, hanki oma viihtyisä koti, maksa käsirahana 15 000€, ota loput lainana pankista. Sisusta kotisi mukavasti, jos et itse osaa, palkkaa sisustussuunnittelija. Käytä sisustukseen 7 000€. Jos mahdollista (jos löytyy itsekuria) hanki harrastus joka kasvattaa lihasmassaa. Sinusta ei tule kehonrakentajan näköistä, mutta edes kohtuullinen määrä lihasmassaa, terve ryhti jne. parantaa mahdollisuuksiasi. Hanki ammattiapua pukeutumiseen (Ei vaatekaupan myyjiä! Heidän tehtävä on myydä vaatteita. Joku tyylin ja pukeutumisen ammattilainen, kysy vaikka numeropalvelusta). Käytä vaatteisiin ja esim. kelloon 3 000€. Sinun tulee näyttää menestyneeltä. Osta statusta henkivä auto. Käytä autoon 18 000. Auton on hyvä olla esim. joku käytetty executive tyylin auto, musta Cevrolet, musta Bmw, musta Volvo tai musta mersu. Viisi vuotta säästettyäsi, aloita harrastaa teatteria, siis näyttelemistä. Liity harrastajateatteriin jäseneksi. Tämä on tehokkain tapa päästä eroon ujoudesta ja muuttua pikkuhiljaa rohkeammaksi.

Kun seitsemän vuotta on kulunut, ala käydä baareissa ja laita myös ilmoitus nettiin. Olet tällöin 35 vuotias, et mitenkään ikäloppu ja sinulla on asioita joita varsinkin NUOREMMAT naiset arvostavat. Niin, yksi salaisuus on vielä, että alitajuisesti naiset on ohjelmoitu hakemaan vähän omaa ikäistään vanhempaa seuraa, eli sinun parhaat mahdollisuutesi 35-vuotiaana on noin 24-30-vuotiaiden kanssa, mutta kranttu ei kannata olla. Kolmen kympin hujakoilla myös iso määrä naisia eroaa miehistään, eli sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä mukaan ns. "toiselle kierrokselle".

Älä myöskään ole epätoivoinen. Muista, että tuolla on helvetisti vapaana nimen omaan naisia, jotka ovat täysin pimahtaneita, persoonallisuushäiriöistä kärsiviä tai muuten sikamiesten kaltoinkohtelemia (damaged good... Jos mimmi vaikuttaa sekopäältä alusta lähtien, älä hukkaa aikaasi sellaisen kanssa.

Tärkein ohje jonka sinun tulee muistaa ON, että naiset on ohjelmoitu välttämään HÄVIÄJIÄ! Tee kaikkesi, että vaikutat jollain elämänalueella voittajalta tai edes siltä kaverilta joka tulee toiseksi tai kolmanneksi tai viiden parhaan joukkoon. :) Ole hyvä jossain, missä tahansa, mutta jossain. :)

Tilastollisesti ja alitajuisesti naiset etsivät parhaita mahdollisia geenejä jälkeläisille, joita he voivat saada...paitsi ne joilla on jo lapsia. Jossain vaiheessa, varsinkin monilapsiset yksinhuoltajat etsivät alfa-miesten sijasta ns. hoivaajatyyppistä miestä, jotka ovat luotettavia kumppaneita ja pitävät hänestä ja lapsista huolta.

Älä missään nimessä juttele näitä juttuja yhdellekään naiselle. Ole kuin et olisi koskaan kuullutkaan näistä vinkeistä. Heiltä keittää yli yleensä saman tien. Nämä ovat asioita, jotka pätevät suurissa ihmisjoukoissa ja selittävät keskimääräisesti naisten käyttäytymistä. Tuolla joukossa kulkee myös poikkeuksia, jotka valitsevat parinsa ihan eri kriteereillä, muttta suurin osa toimii edellä kuvatulla tavalla.

Onnea naisen löytämiseen! :)

Vierailija

t" Nämä ovat asioita, jotka pätevät suurissa ihmisjoukoissa ja selittävät keskimääräisesti naisten käyttäytymistä. Tuolla joukossa kulkee myös poikkeuksia, jotka valitsevat parinsa ihan eri kriteereillä, muttta suurin osa toimii edellä kuvatulla tavalla. "

Aika kyynistä luettavaa naisista. Kyllä varmaan os onkin laskelmoivaa ja materian perään, mutta miehen vikahan se on jso tyytyy sellaiseen naiseen.

Suurin osa suomalaisista naisista käy töissä ja ansaitsee elantonsa itse. Eivät he tarvitse mitään "menestyjää", jolla on hieno puku päällä ja uusi auto. Tavallinen nainen kyllä ymmärttää ettie ihmsuhde perustu ulkonäköön, materiaan ja miehen valta-asemaan. Edellisen viestin kirjoittajalla tuskin on kokemusta todellisista naisista vaan enemmänkin teorioita.

Ketjun aloittajalle sanoisin, että naisiin ei kannata suhatutua kyynisesti ja yleistäen. Jokainen on oma yksllönsä. Et ole 27 vuotiaan vielämihinkään liian vanha. Olet vasta pääsemässä aikuisuuten. Suomessa onpaljon sinkkunaisia, pistä vaikka vanhanaikasesti ilmoitus lehteen ja ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ALIARVIOI ITSEÄSI. Kukaan ei halua tustustua ihmiseen, joka mollaa itseään. Sinussa on varmasti paljon positiivisia puolia niin henkisesti kuin fyysisesti: mieti niitä ja korosta niitä. Ujous ja arkuus ei sinänsä ole negatiivista, mutta se voi vaikeuttaa ihmuhteiden rakentamista, jos annat ujoudelle periksi. Kirjeenvaihossa voit rauhassa jakaa ajatuksiasi ja ehkä myös tunteitasi ja saat lisää varmuutta. Voisit myös hankkia jonkun harrastuksen, josta saat hyvää mieltä.

Naisena voin sanoa, että ei se baareissa ja kapakoissa pyöriminen meitäkään niin kovasti innosta. Harvoin kukaan mies tulee juttelemaan saati hakemaan tanssimaan.

Kannatttaa liikkua avoimin mielin ja yrittää pientä jutustelua mielenkiintoisen ihmisen kanssa. Me suomalaiset olemme aika mörkkiä kansaa emmekä puhu turhia. Sinun ei siis kannata ajatella, että yksinäisyys olisi näyttö viallisuudestasi. Suomessa on paljon yksinäisiä, koska me emme valitettavasti ole luonteeltamme kovin sosiaalisia.

On olemassa myös sinkkukerhoja, jotka järjestävät tapaamisia ja myös seurakunnissa voi olla jotain toimintaa.

Älä siis luovuta, toivoa on,mutta sinun pitää itse olla aktiivinen ja mennä ihmisten joukkoon. Suurin osa meistä on enemmän tai vähemmän ujoja. kyllä sinä joukkoon
mahdut. Tervemenoa ja tsemppiä!

Vierailija

Ei naista tarvitse "etsiä" baareista mutta jos sieltä niin minä inhoan eniten humalaisia.Kohtelias herrasmies joka juttelee tyylikkäästi olisi minun mieleeni.Seuraa voi löytää myös harrastusten ja arkiasioiden myötä mutta se tulee muistaa,kukaan ei tule oveen koputtamaan.

Vierailija

Olen paljon sinua vanhempi pettynyt nainen ja en koskaan viihtynyt kapakoissa enkä pintaliidossa. Kaipaan keskustelua, luonnollista olemista, henkistä yhteyttä. Tämä aika suosii pelkkiä pinnallisia asioita! EI kannata eikä pidä myydä sieluaan! Hintana voi olla yksinäisyys tai - maasta lähtö sosiaalisempaan lämpimämpään ilmapiiriin - tai; samanhenkinen syvempi ja herkkä ystävä jos hyvin käy. Ole oma itsesi! On naisia jotka arvostavat ja kaipaavat sisältöä ja ihmisyyttä!

Vierailija

"Aika kyynistä luettavaa naisista. Kyllä varmaan osa onkin laskalmoivaa ja materian perään.."

En missään nimessä väitä, että naiset olisivat laskelmoivia jääpuikkoja, joita kiinnostaa vain raha. Todella harva ihminen ylipäätään ajattelee parinmuodostukseen liittyviä asioita järjellä. Tunteella ne ihmissuhteet valitaan, vaikka usein pieni ripaus järkeä tunteiden lisäksi voisi suojata meitä monilta sydänsuruilta tai vahingollisilta ihmissuhteilta. Niin naiset, kuin miehetkin ovat usein parinmuodostuksessa enemän tai vähemmän tunteidensa vietävänä.

Mitä sitten löytyy näiden tunteiden takaa? Miksi yksi ihminen vaikuttaa niin ihanan kutkuttavan kiinnostavalta? Miksi joihinkin ihastumme ja toisiin emme, vaikka järki sanoisi, että tuossa sinulle on kiltti, hyvä ja muutoinkin täydellinen kumppani? Useimmat meistä ovat olleet näissä tilanteissa joskus.

Yksilötasolla on mahdotonta purkaa osiin niitä asioita, joita alitajuntamme tasolla tapahtuu kun ihastumme tai kiinnostumme jostakusta. Suurten joukkojen osalta alkaa jo löytyä käyttäytymistä selittäviä lainalaisuuksia, jotka selittävät miksi Maija todennäköisemmin ihastuu Pekkaan eikä Pasiin ja miksi Timo nyt ei ainakaan ole hänelle yhtään mieleen. Yksilötasolla Maija voi antaa teorioilee piut paut ja valita Timon tästä huolimatta, mutta kun maijoja on 10 000, alkaa tilastolliset faktat purra.

"Edellisen viestin kirjoittajalla tuskin on kokemustatodellisista naisista..."

Edellisen viestin kirjoittaja on isä ja avomies. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat