Mies perääntyy, en ymmärrä.

Vierailija

Olemme kihlattuni kanssa koko seurustelun ajan puhuneet lapsista ja naimisiinmenosta, mies jopa innokkaammin kuin minä. Hän on jatkuvasti kertomassa kuinka ihana olen, kuinka paljon minua rakastaa ja on muutenkin lähestulkoon täydellinen minulle, olemme onnellisia.

Nyt kuitenkin olen ihmeissäni. Muutama kk takaperin (ymmärrettyäni miehen hyvinkin selkeistä vihjeistä, että hän lapsia haluaa mahdollisimman pian), ehdotin, josko jättäisimme jonkin ajan kuluttua ehkäisyn pois. Ensin mies tuntui hyvinkin innostuneelta, suukotteli ja ylisti taas rakkauttaan, mutta pian aihe jäi kokonaan, ja nyt suostui kertomaan ympäripyöreästi, ettei aika ehkä olekaan vielä hyvä. ??

Eilen ehdotin (jälleen useiden yhteisten haaveiden jälkeen), josko häät pidettäisiin vuoden päästä syksyllä. Taas, ensin, mies kertoi rakstavansa ja olevansa todella onnellinen ja innoissaan, mutta on jälleen hiljentynyt aiheesta, ja hädintuskin kommentoi laisinkaan kun kysyn esim. päivämäärästä tai muusta hyvin alustavanlaatuisesta häiden suunnitteluun liittyvästä.

Samaan aikaan kohtelee minua kuin prinsessaa. En vaan lainkaan ymmärrä moista perääntymistä, varsinkin kun hänen aloitteestaan aiheista on keskusteltu jo kauan.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat