Pyyntö kaikille niille, jotka haluavat oikeuden toteutuvan

Vierailija

Olen ottanut yksityisiin ihmisiin yhteyttä ja mainostanut asiaani lentolehtisillä. Nyt otan myös tämän kautta yhteyttä ja toivon viestini saavuttavan monia ja kulkevan eteenpäin teidän kaikkien kautta.

Nimeni on Sarina Pedersen, iältäni olen 20 vuotias. Nuoresta iästäni huolimatta olen joutunut jo vuosia taistelemaan tuulimyllyä vastaan. Tämän tuulimyllyn nimi on suomalainen oikeusjärjestelmä. Olen joutunut kohtaamaan suomalaisen oikeusjärjestelmän todellisen tilan: tässä maassa virkamiesten tekemiä väärinkäytöksiä peitellään mitä mielikuvituksellisin keinoin, joista on laillisuus kaukana. Olen joutunut toteamaan, ettei Suomi ole sellainen oikeusvaltio, mitä koulunpenkillä opetetaan. Jos kyseessä on virkamies, olet tuomittu häviämään etkä saa asiaasi ikinä käsitellyksi. Sen sijaan oikeutta hakevasta kansalaisesta leivotaan väkisin ”syyllinen” lain vastaisesti eikä virkamiesten toimia tutkita.
Omassa tapauksessani mm. tuomarina ovat toimineet esteelliset tuomarit, avustajiani painostettiin, oikeudenistuntoja estettiin asiassani, todisteiden ja todistajien kuuleminen estettiin ja minulta poistettiin oikeusavustaja ollessani alaikäinen. Ja kaiken tämän on poliisi jättänyt tutkimatta järjestelmällisesti, vaikka tuomarit ovat kirjallisesti myöntäneet olevansa esteellisiä.

Lopputuloksena olen saanut jättimäiset velat kannettavakseni 16- vuotiaana.

Pyydän kaikkia keskustelijoita käymään tekemilläni Internet- sivuilla osoitteessa: www.oikeusmurha.com

Siellä olen kertonut oman tositarinani. Olen esitellyt kaikki tapaukseeni liittyvät henkilöt ja tapaukseni rumat yksityiskohdat.

Sivustollani on myös tapaukseni lyhyesti esittelevä video ja linkki adressiin, josta voi käydä allekirjoittamassa adressin minun ja perheeni puolesta.

Toivon myös mahdollisimman monen kertovan muille sivustostani ja levittävän sitä eteenpäin. Vain julkisuus voi auttaa minua ja muita kaltaisiani taistelemaan oikeusmurhan korjaamiseksi sekä estämään niiden tapahtumista muille tulevaisuudessa.

Tämä on todellisuutta. Oletteko valmiit kohtaamaan sen?

Sarina Pedersen

Kommentit (6)

Vierailija

Aineistoa on paljon, mutta mikä on oikeastaan villakoiran ydin? Paljon jouduin lukemaan, ennenkuin ymmärsin edes pientä osaa siitä, mitä kirjoittaja mahtaa tarkoittaa.

Uskon yleensä oikeuden toteutumiseen, ja uskon ettei kostoa janoavia kuitenkaan todellisuudessa koneistoksi asti Suomessa ole.

Vierailija

Minäkin luin moneen kertaan aineistoa mutta edelleenkään ei selvinnyt, mikä on tämä ongelma alkujaan? Voisitko Sarina kertoa, mitä sinulle on tapahtunut? Rivien välistä olen käsittävinäni, että Sarina on suuttunut ja vaatinut korvauksia, koska hänen potilastietojaan on "levitelty" mutta että hän on hävinnyt nämä vaatimukset kerta toisensa jälkeen ja loppujen lopuksi häviäjänä kuitattu maksamaan viulut. Jos näin, niin opetus: Elämä on epätäydellistä, samoin ihmiset. Jos selviää jonkun mokasta pelkällä mielipahalla, niin se on aika hyvin. Ei kannata lähteä käräjöimään joka pikku ripsauksesta, jos haluaa päästä ns. vähemmällä. Moni nimittäin vammautuu loppuiäksi esim. hoitovirheestä.

Vierailija

Vastauksia kysymyksiinne:

Minulle sattui koulutapaturma kouluajalla, johon lähdin hakemaan korvauksia. Tuloksena oli, että asiaani käsitelleet Lohjan kaupungin virkamiehet julkaisivat Internetissä potilastietojani. Tästä on kyse ja tähän pohjautuvat kaikki sivustoillani mainitut tositapahtumat tuomarien esteellisyydestä lähtien. En tarkemmin voi kertoa itse tapahtumasta (esim. vamman kuvausta), sillä joutuisin mainitsemaan potilastietojani. Koska mielestäni näitä on levitelty ihan tarpeeksi, en itse aio niitä levitellä yhtään enempää.

Nk. ”häviämiseni” syynä on virkamiesten tekojen peittely. Vaikka ihmiset eivät yleisesti usko tämänkaltaisen järjestäytyneen toiminnan, jossa virkamiehet peittelevät toistensa tekemiä väärinkäytöksiä, on tämä kuitenkin surullista todellisuutta. Väärinkäytöksiä ei pidä hyväksyä vaan niitä pitää lähteä korjaamaan ja nostamaan esille villaisella painamisen sijaan. Muutoin ei muutosta parempaan saada ikinä aikaan.

En kerro

Oiskohan provokaatio.
Sähköpostiosoitetta, eikä tunnistettavaa kasvokuvaa löydy millään.
Myöskin henkilöllisyyden tavallaan todentava etunimisukunimi.fi (jota ei myönnetä muulle kuin nimiselle henkilölle) näyttää S. Pedersen tapauksessa olevan vaapaa.
Tarinan laatija saattaa joutua helvettiin. Isäni suljettiin tajuttomana arkkuun 2011.
Provot vie viranomaisten huomion ja ovat osa Saatanan palvontaa.

Vierailija

En kerro kirjoitti:
Oiskohan provokaatio.
Sähköpostiosoitetta, eikä tunnistettavaa kasvokuvaa löydy millään.
Myöskin henkilöllisyyden tavallaan todentava etunimisukunimi.fi (jota ei myönnetä muulle kuin nimiselle henkilölle) näyttää S. Pedersen tapauksessa olevan vaapaa.
Tarinan laatija saattaa joutua helvettiin. Isäni suljettiin tajuttomana arkkuun 2011.
Provot vie viranomaisten huomion ja ovat osa Saatanan palvontaa.

Ei ole provo, vaan ihan oikea henkilö kyseessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat