Mies ei välitä?

Vierailija

Muutin rakkaani kämppään syksyllä. Olin silloin ja olen edelleen todella rakastunut mieheeni. Olen kuitenkin jo jonkin aikaa surrut sitä, ettei hänellä tahdo oikein olla minulle aikaa, ja silloinkin kun olemme molemmat kotona, hän puuhailee useimiten jotain yksikseen eikä anna minulle juurikaan huomiota. Kun pyydän että tekisimme jotain yhdessä, hän ei vaikuta kovinkaan innostuneelta. Itse hän ei useinkaan ehdota yhteistä tekemistä. Seksikin on jäänyt vähemmälle, ja yleensä minä olen aloitteen tekijä siinäkin. Keskustelemme todella vähän.

Mieltäni kaihertaa myös se, että kun suunnittelin kuntosalikortin hankkimista, hän ehdotti eri salia kuin missä hän itse käy. Itse olisin nähnyt yhdessä treenaamisen yhteisen ajan vietttämisenä.

Minulla on jatkuvasti tunne, etten riitä, en ole tarpeeksi kaunis eikä hän viihdy seurassani. Hän on kuitenkin elämäni ensimmäinen oikea rakkaus enkä osaa jättääkään hantä, vaikka tämä epävarmuus hänen tunteistaan minua kohtaan on jatkunut jo kauan. Hän sanoo rakastavansa, mutta teot puhuvat eri asioita kuin sanat.

Olen yrittänyt kertoa hänelle epävarmuudestani, mutta tuntuu että se vain harmittaa häntä. Hän sanoo, että rakastaa minua ja sen pitäisi riittää. Itse olen ehkä liian romanttinen, mutta tuntuu, että jos toinen rakstaa, hän myös haluaisi viettää aikaa toisen kanssa, rakastella, harrastaa asioita yhdessä ja jutella asioista.

Jos olisin sataprosenttisen varma, että mies ei todellakaan välitä minusta tarpeeksi, haluaisin erota. En halua antaa periksi liian helpolla mutta toisaalta en halua mitään muuta kuin aitoa rakkautta.

Kommentit (1)

Vierailija

En osaa enkä halua sanoa mitä sinun pitää tehdä. Se päätös sinun täytyy tehdä itse. Monet miehet eivät osaa tai halua puhua tunteista. Ehkä miehesi on sellainen tai jotain muuta. Kyse on sinusta, jos sinusta tuntuu pahalta: mieti kaksi vaihtoehtoa jatkat suhdetta tai lopetat suhteen. Ensiksi kerää JATKAT SUHDETTA alle positiiviset asiat - mieti. Sen jälkeen negatiiviset asiat. Seuraavaksi ET JATKA SUHDETTA alle positiiviset asiat ja negatiiviset asiat. Tee ristikko paperille. Vasen yläkulma JATKAN hyvät puolet ja vasen alakulma huonot puolet. Oikea yläkulma EN JATKA hyvät puolet ja oikea alakulma huonot puolet. Pätee aika monessa jutussa, mutta rakkaus on kyllä monimutkainen juttu ja sillä tarkoitan sinun tunteitasi.
Toivon kaikkea hyvää. Terveisin "Rusakko"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat