Artikkelista: Johanna Koivu: "Suosio muuttaa meitä kaikkia"

Kommentit (11)

Vierailija

Joo, zemppiä vaan ihmiselle, joka kuvittelee olevansa ikuisesti bändin jäsen! Eihän kenelläkään ole ikuisesti totuttua duunia.
Eiköhän kaikki muutu kymmenessä vuodessa, myös itse Koivu.
Bändin taustojahan ei muut tunne/tiedä kuin bändin jäsenet itse.
Olisikin ollut toivottavaa, että näinkin fiksun bändin jäsenet hoitaisivat sisäisesti kommenttinsa, eikä tuoda niitä julkisuuteen.
Sääli pisteitäkö ms Koivu hakee? Voi raukkaa, kun on nyt ilman bändiä ja kehtaa vielä verrata avioeroon, hui hai. Zemppiä vaan, kaikesta huolimatta.
Aikansa kutakin :)

Vierailija

Kyllä on outoa tuo artikkeleiden anto nyt kun näistä ei ole enneenkään ollut tarvetta kommentoida. Lauri varsinkaan ei ole antanut hölyö pölyn juttuja vaan puhunut musiikista. Ehkä päätös oli Laurilt oikea. Kunnioitan Laurin päätöstä.Mehän emme tiedä mitä sen takana on.

Vierailija

Vihaiselle anonyymille: Miksi ihmeessä täällä pitää purkaa omaa huonoa oloaan toisiin ihmisiin? Kenelläkään ei ole ikuisesti totuttua duunia, mutta suurin osa ihmisistä vaihtaa työpaikkaa omasta päätöksestään. Johanna ja muut bändin jäsenet saivat tavallaan kenkää. Miksi täällä pitää ivata toisia ihmisiä? Jos ei ole samaa mieltä, eikö palautetta voisi antaa rakentavasti? Jotenkin luulisi, että MeNaisten lukijat olisivat sen verran kasvaneet teinivuosista, että kykenisivät siihen.

Vierailija

Se on kyllä totta, että tällä keskustelupalstalla tunnutaan purkavan omaa elämänangstiaan milloin keneenkin lehdessä haastateltuun.

Minua kuitenkin ihmetytti tässä Johanna Koivun haastattelussa se, että miksi hän tuo bändin sisäisiä riitoja julkisuuteen. Ja kuitenkin haluaisi vielä jatkaa Lauri Tähkän kaverina. Tällaiset puheet eivät anna ihmisestä kovin fiksua kuvaa.

Vierailija

Se on kyllä totta, että tällä keskustelupalstalla tunnutaan purkavan omaa elämänangstiaan milloin keneenkin lehdessä haastateltuun.

Minua kuitenkin ihmetytti tässä Johanna Koivun haastattelussa se, että miksi hän tuo bändin sisäisiä riitoja julkisuuteen. Ja kuitenkin haluaisi vielä jatkaa Lauri Tähkän kaverina. Tällaiset puheet eivät anna ihmisestä kovin fiksua kuvaa.

Vierailija

Pohjanmaalla puhutaan suoraan!!. Kiitos Johannalle ja muille Elonkerjuulaisille, että kertoivat rehellisesti miten asiat ovat. Suoraselkäisiä ihmisiä!!

t

Vierailija

Johanna, aloita itse elonkerjuun solistina. Sillä sinähän osaat myös laulaa.
Tai hommatkaa tilalle uusi solisti ja lyökää itsenne lävitse yleisölle.

Vierailija

Surullista että noin hieno bändi lopetti....Rakastan biisejänne aina,ne ovat mahtavia!!! Kaikkea hyvää teistä jokaiselle ja menestystä elämässä tästä eteenpäinkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat