Onko miehellä oikeus sanoa naiselle ei?

Vierailija

Olin aikoinani töissä .... yrityksessä ja minulle ja kollegalleni syntyi ns. henkinen suhde joka ei koskaan edennyt fyysiseen suhteeseen saakka. Syy miksi asia ei edennyt normaalisti oli työyhteisön negatiivinen asennoituminen minun ja ....nimisen naisen alkavalle suhteelle. Olinhan minä naimisissa ja nainen minua 12 v nuorempi. Suhde jatkui noin 1/2 vuotta email keskusteluina ja yhdessä oloina työaikana ja lounailla, mutta ei edennyt mihinkään sillä minua itseäkin pelotti rynnätä suin päin suhteeseen tuntematta kolleegaani sen paremmin mitä nyt työpaikalla pystyy toista oppimaan tuntemaan.

No suhde ajautui lopulta umpikujaan ja ehdotin ihastukselleni (Naiselle) näillä sanoin: " Minun mielestä meidän tulisi olla vain kavereita keskenään jatkossa". Vastauksen sain aika nopeasti missä minulle luvattiin näyttää mitä ystävyys hänelle merkitsee. No aikaa kului 1 pv. kun minut kutsuttiin työpaikan tuotepäälikön ja aluejohtajan puhutteluun. Olin kuulemma kiusannut ja seksuaalisesti loukannut kolleegaa. ??? Siis kirjoittamalla email: mitäs jos ollaan vain ystäviä tulos minulle kirjallinen varoitus kollegaani seksuaalisesta loukkauksesta ja kiusaamisesta. Onko siis oikein että naimisissa oleva mies ei voi sanoa nuoremmalla naiselle ei kun hän ehdottelee yhteisiä tapaamisia ja fyysistä kanssa käymistä jne. ilman että kieltämiseni tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi ja kiusanteoksi?

1v. jälkeen päin kyseinen yritys maksoi minulle 1200€ jos pidän suuni kiinni asian suhteen, mutta eivät suostuneet perustelemaan varoitustaan tai lähettämään email liikennettä kyseisen likan jaminun välillä mistä olisi pystynyt kiistatta todistaa työnantajani olleen väärässä ja saamani varoitus olevan laiton.

En oikein vieläkään ole sinut asian suhteen. Miten ihmeessä näin voi tapahtua?

Kommentit (1)

Vierailija

Oikeastaan ihan hyvä, ettet päässyt kuin voittajana tilanteesat, jossa olit kyllä jo ojentamassa enemmänkin kuin vain pikkusormen. Naimisissa olevan ei ole tarkoitus enää heilastella muiden kanssa. Mutta voinet jatkaa elämääsi hyvillä mielin, kun olet saanut sopan nieltyä yhdessä vaimosi kanssa. Helpottaa varmaan oloa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat