Sivut

Kommentit (24)

42 v sinkkumies

No ne onkin valittu toisilleen ulkonäön sopivuuden perusteella. Naiset yleensä valitsee miehiä ulkonäön perusteella ja olettavat että komea mies on myös hyvä kumppani. Kyllä sen huomaa että naisille se miehen ulkonäkö on tärkeintä ja sitten sitä ihmetellään miksi ei tule toimeen.

Sinkku 45v

Sattumalta tunnen Petrin henkilökohtaisesti. Hän on sympaattinen, lämmin ja sisäisesti kaunis mies. Sitä Maria ihmettelen, miten hän voi olla niin kylmä ja tunteeton noin niin kuin yleensä.

juokse vielä ehdit..

Sinkku 45v kirjoitti:
Sattumalta tunnen Petrin henkilökohtaisesti. Hän on sympaattinen, lämmin ja sisäisesti kaunis mies. Sitä Maria ihmettelen, miten hän voi olla niin kylmä ja tunteeton noin niin kuin yleensä.
Vikisevät naiset ovat kuhistus itse menevät  ohjelmiin ja kaiken pitäsi tulla kultalautaselle?Suosittelen kaverille pikaista  perääntymistä kuka noita nirppanokkia  jaksaaa   kaveri saa.. parammankin,..

Vaimo 50v

Petrihän yrittää vähän vitsailla ja toinen on selvästi tiukkapipo jääpuikko. Ei taida nykyakat osata kompromissejä, ei sitä voi miehiltäkään vain liikaa vaatia. Oon ihan ihmeissäni, että onko noin joustamattomia naisia sinkuissa nykyään. Jos on, säälin miehiä. Toivottavasti löytyisi joustavia ihmisiä ohjelmaan jatkossa, ei vain toinen voi joustaa, yleensä mies. Toivottavasti nämä kaksi saavat asiansa sovittua ja joustamattomampi osapuoli alkaisi katsoa peiliin. Olisivat muutoin ulkoisesti ainakin sopia toisilleen. Mutta jääpuikko partnerinä on hankala, jos ei lämpiä ja jousta yhtään. Mikä suomalaisia naisia vaivaa. Ei ihme, että ovat sinkkuina olleet.

Vierailija

Toi nainen vaikuttaa tosi kankeelta ja happamalta. Siis jos mies sanoo pillillä juomista gayksi, niin OMG? Halojaa..miten se muka kertoo mitään siitä että hyväksyykö hän homot vai ei? Kyllä mäkin voin kommentoida että vaaleanpunainen tutu miehen päällä on vähintään gay (ehkä jotain muutakin), mutta ei se tarkoita ettenkö hyväksyis sitä että joku voi haluta pukeutua niin.

Tää pari on naitettu toisilleen vaan julmasti viihteellisessä mielessä.

Vierailija

Ruotsissa on sanonta "lika barn leka bäst", eli samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään. Se on paljon totuudenmukaisempaa kuin (mm. suomalainen) hymistely siitä, kuinka vastakohdat vetävät muka toisiaan puoleensa. Paskapuhetta. Jos toinen yrittää heittää jotain väsynyttä "tosimies ei homolla tavalla juo, öhhöhö" -juttua ja toisella on esim. hyviä ystäviä tai työkavereita jotka sattuvat olemaan homoseksuaaleja, niin melkoista asennemuutosta ja aikuiseksi kasvamista saa kyllä sillä "vitsailijalla" tapahtua.
Tai jos toinen on vela ja toinen haluaa ainakin kaksi lasta, niin ei siinä sovita yhteen, vaikka kuinka toivottaisiin että toinen muuttaa mielensä. Parempi pistää lusikat jakoon mahdollisimman pian ja etsiä samanmielinen uusi puoliso eikä ruveta esim. painostamaan toista suuntaan tai toiseen.

Varmaan ohjelman tekijät ovat halunneet vähän "kuohuntaa" ja "edgeä" sarjaan, mutta melkoinen epäonnistuminen tämä on.

Masia

Olen sitä mieltä, että vastakohdat eivät synnytä intohimoa, vaan inhoa ja vihaa. Samanlaiset ihmiset syttyvät samoista asioista ja se synnyttää intohimoa. Sen enempää kommentoimatta Maria ja Petriä, olen sitä mieltä, että mies ansaitsee lämpimämmin naisen. Jääpuikon kanssa on kylmä olla.

Vierailija

Homovitsit ovat tänä päivänä to-del-la noloja ja vain urpo niitä laukoo. Tottakai aina ne ovat olleet noloja, mutta nyt onneksi jengi alkaa vihdoin tajuta, että seksuaalisuuntaukset ovat vihoviimeinen naljailun aihe. 

Vierailija

Miten kukaan uskaltaa edes lähteä tälläiseen ohjelmaan, kun toisesta ei tiedä yhtään mitään. Jommalla kummalla voi olla niin ärsyttäviä tapoja, ettei voi sietää, puhumattakaan makuukamarissa ei onnistu. Seurustelussa voi sentään senkin puolen testata, mutta sokkona naimisiin mennessä se on myöhästä katua, kun on jo huonot housussa. No, leikkiähän tämä vain on, mutta typerää sellaista. Julkisuuden eteen jotkut on valmiita pitämään vaikka jääpuikkoa pers**ssä.

Reina

Mun mielestä kyllä gay-heitoissa on kyse jostain ihan muusta kuin homovihasta. Usein sanon omalle miehelle: "älä viitsi olla gay", jos tekee tai ei halua tehdä jotain "miesmäisen" vastaista. Gay-sana edustaa jotain muutakin kuin vaan sitä, keneen sen tappinsa sängyssä tuuppaa. Siinä on kyse myös asenteista ja tavoista. Ja kyllä, gay-miehet ovat erilaisia kuin heteromiehet. Jos olisivat samanlaisia niin olisivat myös heteroita. Tämän ääneen sanomisessa ei ole mitään pahaa. Se on fakta. Samoin kuin se, että mustaihoinen ihminen on mustaihoinen. Itse kutsun mustia ihmisiä mustiksi. Siinä ei ole mitään rasismia itsessään. Mustat kutsuu meitä valkoisiksi, eikä siinäkään ole mitään pahaa. Ihmisellä on itsellään ongelmia jos vetää herneet nenään asioiden kutsumisesta niiden oikeilla nimillä.

Petri vaikuttaa oikein mukavalta mieheltä. Mari on taas tyypillinen jääkuningatar. Aika nopeasti käy ilmi kyllä se, miksi on ollut sinkku. Muutenkin ohjelman miehet ovat aina paljon joustavampia ja tekevät suhteen eteen paljon enemmän. Naiset jarruttavat ja valittavat kaikesta. Jos suhde toimii niin se on ihan miesten ansiota kyllä. 

Vierailija

itse en usko tämän parin selviävän yhdessä ja minun sympatiat on Petrin puolella. Minusta on käsittämätöntä että jos on mies joka osaa ja haluaa itsestään huolehtia niin joku nainen siitä "vikisee" eikä arvosta moista piirrettä miehessä - noita kaljan litkijöitä suomi on niin pullollaan, virkistävää että tuossa ikäluokassa löytyy miehiä jotka toimivat toisin.

Jos olisin mies ja Petrin saappaissa, niin kääntäisin kantojen kautta ympäri ja verkkaista tahtia vastakkaiseen suuntaan ...

Vierailija

Omaan napaan tuijottava mies joka pilaa toisen yrityksen saada jotain muutakin iltaan kuin kotona möllöttämistä. Jos ei suhteen alussaakaan voi sen vertaa joustaa että söisi ulkona niin miten jatkossa.

Vierailija

Sinkku 45v kirjoitti:
Sattumalta tunnen Petrin henkilökohtaisesti. Hän on sympaattinen, lämmin ja sisäisesti kaunis mies.

Kysy henkilökohtaisesti Petriltä että miksi hän ohjelmassa ei käyttäydy sympaattisesti niinkuin lämmin ja sisäisesti kaunis mies?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat