Oriflame - myyntikonsultiksi?

Vierailija

Oletko haaveillut pienestä lisätienestistä?
Haluaisitko saada meikkejä ja muuta kosmetiikka hieman halvemmalla?
Haluaisitko myydä kosmetiikkatuotteita kavereillesi ja sukulaisillesi, ja samalla ansaita itsellesi hieman rahaa, sekä kivoja aktiivisuustuotteita ja palkintoja?

Tule Oriflamen myyntikonsultiksi!

Itse olen ollut myyntikonsulttina kahden jakson ajan ja olen tykännyt! Tätä kun voi tehdä ihan niissä rajoissa kun itselle sopii. Haluaisin siis esitellä tätä vähän muillekin, jos joku innostuisi !

Kun ihmiset tekevät tilauksensa lehdestä minulle, laitan sen eteenpäin Oriflamelle netin kautta. Tilaukset tulevat noin viikon sisällä suoraan kotiovelle, jonka jälkeen jaan ne omistajilleen ja otan samalla rahat vastaan. Tilausten mukaan laitan yleensä jo seuraavan jakson lehden!

Tilauksen mukana tulee lasku, jonka voit maksaa sitten kun olet jakanut tuotteet ja saanut niistä rahat.

Voit pitää myös kauneusiltoja, jos innokkuutta löytyy. Yleensä kauneusilloista tulee isommat tilaukset kuin pelkän lehden perusteella, sillä ihmiset pääsevät kokeilemaan tuotteita ja näin ollen tietävät mitä tilaavat Mutta tämä EI ole pakollista :) Voit pitää iltoja, jos itse haluat.

Ja mitä tästä sitten hyötyy?
- saat kaikista meikeistä ja Wellnes-tuotteista -25%
- saat kaikista oheistuotteista -12,5%
- saat jokaisesta tilauksesta 25% itsellesi. Eli jos tilauksesi summa on 100e, saat siitä 25% itsellesi eli 25e! Eikö houkuta? Mitä isomman tilauksen teet, sitä enemmän tienaat!

Esimerkiksi, itse tein ensimmäisellä jaksolla ~500e:n tilauksen, ja mulle jäi siitä yli 100e itselleni :) Että kyllä tämä kannattaa !

JA LISÄKSI on meneillään sellainen kampanja, että:

-kun teet ensimmäisellä jaksolla yli 100 kampanjapisteen tilauksen, saat lahjaksi Make that change meikkiharjasetin ja lisäksi myös aloituslaukun materiaaleineen!

-kun teet toisellakin jaksolla yli 100 kp:n tilauksen, saat Dazzling Grace edt:n ylellisessä lahjapakkauksessa.

-kun teet myös kolmannella jaksolla yli 100kp:n tilauksen, saat Jonas Wramellin suunnitteleman Make That Change meikkipaletin.

lisää lahjoista tuolla:
http://www.originelli.fi/julkinen-juttu?id=20021596&tyyppi

100 kampanjapistettä tarkoittaa käytännössä noin 130 euron tilausta. Vaikka se tuntuu isolta, niin käytännössä sen saa tosi helposti kokoon!

Mitä jos tämä ei olekaan ihan sun juttu?
Ei hätää! Myymisen voi lopettaa koska tahansa :)

Voit rekisteröidä itsesi myyntikonsultiksi täällä:
http://fi.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?content=&_requ...

MUTTA HUOM! jos haluat rekisteröidä itse itsesi, niin laita tohon "Oriflamesta minulle kertoi (asnro)"-kohtaan numero: 8091835! Niin ei jää nuo kivat lahjat saamatta, ja saat minulta neuvoja myynnissäsi! :)

Jos herää suurempia kysymyksiä, laita viestiä: tuvih@hotmail.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat