Artikkelista: Miksi sunnuntai ahdistaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Miten itsekeskeinen voi olla? Ei halua vakituista poikaystävää, mutta haluaa vaan yhden päivän jonkun jota halia? Syön vaan nää rusinat tästä sun pullastas, saat pitää loput? Jos et ole valmis ottamaan koko pakettia, ole hiljaa ja kärsi.

Vierailija

Kyllä mä ainakin olisin mielelläni jollekkin naiselle sunnuntaipoikaystävä. Ja luulen että meitä on paljon. Mä oon just samanlainen, en missään nimessä halua vakituista seurustelusuhdetta, mutta sunnuntaityttöystävä olisi tosi kiva, ja siinähän vain saisi nähdä ne kumppanin parhaat puolet. Pitää kyllä laittaa hankintaan.

Vierailija

niinpä-niin, noukitaan siis vain ne rusinat pullasta. Sitten kun pitäisi ottaa vastuuta, ei ollakaan enää kavereita. Maistuu tosi pinnalliselta!

Vierailija

Ei se ole itsekeskeisyytta. Sinkku ei vaan halua painottaa, ettei kumppania ole loytynyt, se voisi olla noloa. Siksi vahatellaan, en ma poikaystavaa, mutta sunnuntaisin kuitenkin.

Vierailija

Minusta sunnuntaipoikaystävä on loistava järjestely, jos se passaa molemmille! Ajatus on houkutteleva... minä pidän nykyisen pakkopullan ja rusinat, mutta olisi kutkuttavaa käydä teatterissa sunnuntaimiehen kanssa ja kiertää kirppareita tiistaimiehen kanssa ja vaikkapa katsoa draamaa telkusta torstaimiehen kanssa. Viikonloput viettäisin tietysti mökillä pakkopullan kanssa, niin ja lapsen kasvattaisin pakkiksen kanssa, ja kävisin matsissa ja tuopposella. Seksi hoituisi myös nykyisen kanssa. No, saahan sitä haaveilla : )

Vierailija

Hhhmmm....minkähän ikäinen olet ja mistäpäin? Sunnuntaimiesystävälle olisi tarvetta ja käyttöä täälläkin...ihan varmasti piristäisi ja parantaisi elämänlaatua kaikinpuolin, eikä tarvitsisi etsiskellä epätoivoisesti ketään ja tyytyä mihin sattuu, ja kun molemmat tietää mikä on homman nimi niin voisi aivan vapaasti irrotella ja viettää laatuaikaa ilman mitään huonoa omaatuntoa ja sitoumuksia. Pitää kai muistaa sitten että aikansa kutakin sanoi akka kun kissalla pöytää pyyhki.

Vierailija

Eipä ole ahdistanut sunnuntai enää sen jälkeen, kun pääsin perheyritykseen töihin. Nautin sunnuntaista ja koko viikosta!
Kyllähän se ahdisti vähän silloin nuorena, kun olin vieraalla töissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat