PALAUTESIVU EDELLISVIIKON ARTIKKELISTA KERÄILIJÄT

Vierailija

Nro 10 oli aivan loistava.Paljon hyvää asiaa kunnes luin Lukijakirjeet mistä ote "Voi herranjumala ! Jokaisella nykynaisella,joka vähänkään seuraa aikaansa ja haluaa pukeutua,löytyy 50 laukkua kaapista.Itselläni on ainakin 350 laukkua jne.
Kyllä loksahti leuka.Näinkö pinnallisia me olemme,me nykynaiset ?? Hävettävää !!!

Kommentit (2)

Vierailija

Aivan samaa mietä. Kenellä" tavallisella naisella" on laukkuja joka lähtöön. Mielestäni Saara voisi pikkuisen miettiä, mitä suustaa tai siis suustaan päästelee.... Olen sitä mieltä, että täysin turha ihminen...Olen lukenut hänen mielipiteensä ainakin 4 kertaa ja silti se pöyristyttää ...Jos naisen elämä pyörii laukkujen ympärillä, niin elämältä on tainnut jäädä jotain väliin..Minullakin on iaoäitini laukku, joka oli hänelle tosi tärkeä, ...sillä siihen aikaan, kun naisella oli oma käsilaukku, niin siitä yhdestä ja ainoasta pidettiin kiinni ja siinä säilytettiin kaikki tärkeät asiat, mitä naisella siihen aikaan oli...Herranen aika..onko ihan oikeasti Suomessa Saaran tapaisia ihmisiä vielä...Onneksi ei minun ystäväpiirissä

Vierailija

Olin aivan tyrmistynyt luettuani Lukijakirjeet-palstaa ja huomaan, että en ole ainoa! Samalla mietin, että kuinka Me Naiset - lehti edes viitsii julkaista Saaran kirjoituksen kaltaista tekstiä? Saara kirjoitti, kuinka aiemmassa MN-lehdessä naiset kehustelivat laukkujen ja kenkien lukumäärällä ja halusi itse pistää paremmaksi. Saaran kehuskelu osoittaa, millaiset materiaaliset arvot hänellä on.
Kyllä jokainen aikaansa seuraava nykynainen pärjää hyvin esim. 20 kenkäparilla ja laukulla. Vaatii vaan taitoa osata yhdistellä vaatetusta, laukkuja,kenkiä ja hattuja toisiinsa. Itselläni on noin 20 paria kenkiä mukaanluettuna hiihtokengät, aerobic-tossut ja -kengät, kumisaappaat yms. Laukkuja on kymmenkunta kappaletta; viimeisin ostettu 10 v sitten.
Mietin, mitä ajattelee pienituloinen, yksinhuoltaja, eläkeläinen tai muu henkilö, joka lukee juttua naisesta, jokä pröystäilee omistavansa laukkuja niin paljon, että voi käyttää eri laukkua joka päivä. Kyllä taitaa Saaran elämä olla aika kapoista, kun laukut ja kengät ovat elämän pääsisältö! Oikea laukkufetisti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat