Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ainakin yhden tutkimuksen mukaan neste on pääosin virtsaa osin joillain eturauhasesta. Tarvittaisiin tutkimus saako squirttaus orgasmin tuntumaan paremmalta ennen kuin sitä kannattaa tavoitella?

Vierailija

No mun pillusta ei tuu ainakaa ku kusta. Toki kiihottuessa erittyy nesteitä mutta jos tolleen ejakuloi niin se on kusta. T biologian maisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuvituskuva on mauton ja törkeä. Miettikää jos olisi toisin päin ja artikkeli kertoisi miehen ejakulaatiosta, vastaava kuva naisesta?

Keskisormi+nimetön sinne ja ko...

Oikealla tekniikalla ei tarvitse juuri mitään esileikkejä, se on enemmän tahdosta riippumaton  reaktio kuin perusorgasmi. Mutta harvapa mies tietää koko hommasta mitään, saati on opetellut oikeanlaista stimulaatiotekniikaa. Kannattaa googlettaa ja opetella tekemään nainen enemmän kuin tyytyväiseksi ;) 

Vierailija

Jos se maistuu virtsalta, haisee virtsalta, kirvelee silmiä kuin virtsa niin se on virtsaa. Paitsi tietenkin naisilla, niillä se on jotain ylimaallista onnenkyyneltä jolla mies palkitaan.

Vierailija

Kirkasta, hajutonta, väritöntä, märkää, joskus sänky lainehtii ja joskus on maitomaista ja joskus voi olla jopa pieni määrä virtsaa mukana..Kaikki koettu ja lähes tulkoon joka kerta. Mutta jos mieheltä tulee kielteisiä kommentteja, lakkaa pian kumpikin saamasta. Eihän miehellekään sanota orgasmin jälkeen että nesteesi on tahmaista ja pahan hajuista, lakkaapa saamasta.

Utelias kokeilija

Naisihmisen ejakulaatio. Yhtä paljon kiistelty kuin g-piste. Olen ollut saman naiskumppanin kanssa naimisissa yli viisi vuosikymmentä. On siis vähän tullut kokemusta. G- pisteen olen vahongossa löytänyt kaveriltani jo ennen kuin olen siitä kuullut puhuttavan. Joskus suhteen alkuaikoina. Jännittävä karhea joustava alue, jota tulin painaneeksi. Yhtäkkiä tuli voimakas orgasmi ja samalla lirahti kädelleni annos kirkasta liukasta nestettä, joka ei missään tapauksessa ole koskaan, ei silloin, eikä myöhemmin ole tullut virtsarakosta. No, outo tapahtuma yllätti niin, että meni aikaa kuukausia, kun jännitys esti uuden noin perusteellisen laukeamisen. Asiasta voi todeta, että turha vängällä yrittää mitään. Jokainen yhdessäolokerta on omanlaisensa...joskus räjähtää, joskus ei. Vibra on muuten mainio yhteinen leikkikalu. Vallankin näin vanhemmiten!

Virtsaa on löysästä värkistä

Nainen ei ejakuloi koska ei ole välineitä siihen. Se on virtsaa! Löysästä väreistä lentävää virtsaa jos roiskuu!

Liukkaus on eri asia ja se ei roisku mutta tuntuu hyvin liukkaalle ja ei ole virtsaa. Tulee kiihoittuessa märäksi ja piste.

Vierailija

Oli vähän noloa eka kerralla mut ihanalta tuntui.

Ei mielestäni voi tarkoituksella yrittää ejakuloida, se tulee kun luotat ja kumppanin kanssa on halut samalla tasolla.
Rakasta ja rentoudu!

pisiliisa

Se on todellakin vain virtsaa, naisella ei ole mitään anatomista paikkaa, mistä jotain mystistä ejakulaationestettä voisi lorahtaa. Toinen juttu sitten,miksi välillä lirahtaa, miksi toisinaan ei. Minusta on kylläkin vain noloa kastella lakanat, miestä ei tunnu haittaavan. Lirahtelulla ei ole mitään tekemistä orgasmin voimakkuuden tai täyden virtsarakon kanssa. 

LoveForEver

Ei todellakaan ole virtsaa...samaa liukastetta kun nainen kiihottuessaan erittää. Taitava mies saa sen aikaan g-pistettä hyväilemällä. Voimakas ja nautinnollinen purkautuminen. Vaatii molemminpuolista luottamusta ja kiihottumista.
Saa miehen taivaisiin kun onnistuu kiihdyttämään naisensa tähän lopputulokseen.
Ei ole tekninen suoritus, vaan vaatii tunnetta peliin.

Oolofi-83

Totta kai se on virtsaa. Ei mitään skenen rauhasta ole olemassakaan. Nämä on näitä huru-ukkojen ja -akkojen juttuja. Kyllähän nainen kostuu kiihottuessaan, mutta ei sieltä pimpistä mitään ruiskua, niinkuin miehillä. Olen naisilta itseltään kysynyt, ja näin he on sanoneet. 

Vierailija

Squirtti  on minulla noin kolme kertaa vahvempi kuin tavallinen emätin orgasmi. Kannattaa tavoitella ja treenata. Mutta ilmankin voi elää ;)

Vierailija

Naisen ejakulaatio ei ole sama kuin  orgasmi niin kuin ei miehenkään. Skenen rauhaset ovat miehen eturauhaseen verrattuna niin minimaaliset, että koko sängyn kastelussa luulisi olevan muutakin mukana. En itse ole ikinä ejakuloinut vaikken mitään orgasmin saadessa pidättelekään. Joskus ajattelin, että se voisi olla joku täydellisen orgasmin mittari, mutta olen tajunnut, että se on tosiaan pelkkä ejakulaatio, ei orgasmi eikä lisää nautintoa kuin pissaamisen verran jos pissattaisi, siltähän pelkkä ejakulaatio tuntuu. Tietenkään en niitä naisia halua vähätellä, jotka ejakuloivat saadessaan orgasmin, sekin on normaalia jos on sellainen. Jutun otsikko jo kertoo, että faktat ei ole ihan hallussa kun ejakulaationeste kerran tulee virtsarakosta eikä vaginasta vaikka onhan ne lähekkäin, mutta aikas eri asia... Oman surkean egon pönkitystä esittää muiden naisten orgasmikyky jotenkin estyneenä jos eivät ejakuloi samalla varsinkin kun osalla taitaa oikeasti olla aika paljon virtsankarkailuakin. Miehet ovat biologisesti erilaisia tässäsuhteessa koska 100% ei-ejakuloivista-miehistä on karsiutuneet evoluutiossa. Naisten 10% ei saa edes orgasmia vaikka seksistä tykkäisikin kun se ei ole lisääntymisen kannalta niin merkityksellistä, tietenkin orgasmin saavat varmaan tykkäävät seksistä paljon enemmän :D laiskasti kirjoitettu click bate -artikkeli

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat