Kommentit (6)

MariaP79

Todella ihana ja avoin juttu Krista Kososesta uusimmassa lehdessä! Ainoa, mikä häiritsi, oli alun väliotsikko, jossa ensin Kosonen sanoo, ettei kotielämä ole häntä varten ja sitten toimittajan lainaus: heti pitää lähteä kun siihen on mahdollisuus. Mutta eihän Kosonen näin sanonut! Hän puhui matkustamisesta ja matkailun iloista puhuessaan lähtemisestä. Tarkuutta toimittaja; tuosta saa ihan eri kuvan.

Vierailija

Minua oudoksuttaa tuo alkoholin ylistys, etenkin pienen lapsen äidin suusta. Onhan nyt tutkimuksissa todettu, että alkoholin nauttimisella on ainoastaan huonoja vaikutuksia terveydellekin. Iloa elämään voi saada niin monesta muustakin jutusta, esimerkiksi liikunnasta, joka vapauttaa endorfiineja.

Anni Apuri

Minä en tykännyt tästä jutusta. Minusta outoa oli kannen otsikko:  Krista Kosonen;"Kaipaan vielä näitä loputtoman tylsiä päiviä". Jos vauvan kanssa kotona oleminen oli todellakin niin loputtoman tylsää, ei ehkä kannata hankkia enempää lapsia! Ystävien kanssa seurustelusta Kosonen puhuu "kalsareissa oksennukselle haisevina" äitiporukoina. What??? Kristaa ei todellakaan ole luotu kotiäidiksi. Eihän kotona olemiseen tarvitse tuolla asenteella suhtautua, kotona oleminen pienen lapsen kanssa on todella antoisaa ja ainutlaatuista, jos siihen suhtautuu oikein. No, kaikki äidit eivät ole samanlaisia ja onneksi Krista Kosonen pääsee töihin, ettei tylsisty kotona loputtomiin. Aika pinnalliselta kuulostaa kyllä hänen mielipiteensä. Onneksi päiväkodeissa on ihania tarhantätejä, jotka osaavat ja jaksavat sen pienen lapsen kanssa touhuta, että äiti pääsee töihin. 

Vierailija

Ei ole Krista-parka tainnut koskaan kuulla muskareista, perhekahviloista, perhekerhoista, avoimista päiväkodeista, leikkitreffeistä ja päiväkerhoista, jos kuvittelee, että ainoat vaihtoehdot ovat joko päiväkoti tai kotona möllöttäminen. Hohhoijaa, hieman viitseliäisyyttä ja näkökulman laajentamista.

Vierailija

"Viini edustaa minulle hyvää elämää." "Lasi viiniä ajaa saman asian kuin liikunta." Viinin avulla hän muuttuu omaksi itsekseen ja "nousuhumala on voittoisimpia tiloja, joita tiedän." Okei... Näyttelijän suusta ehkä ihan ymmärrettävää.

Huikeaa Idiotismia

Vierailija kirjoitti:
"Viini edustaa minulle hyvää elämää." "Lasi viiniä ajaa saman asian kuin liikunta." Viinin avulla hän muuttuu omaksi itsekseen ja "nousuhumala on voittoisimpia tiloja, joita tiedän." Okei... Näyttelijän suusta ehkä ihan ymmärrettävää.

Vau, miten nerokasta! Ja näitä kuolemattomia lauseita varten hän antoi oikein haastattelun naisten lehteen?

Paljonkohan hänelle maksettiin näistä hokemista, joita kuullaan tulevaisuudessa yhä useampien sukupolvien lausumana - Verratkaamme noita kultapisaroita vaikkapa Helen Kellerin, Fjodor Dostojevskin tai Minna Canthin huikeisiin aforismeihin! :-/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat