Artikkelista: Nettitreffeiltä uusperheeksi

Kommentit (10)

Vierailija

Mua rasitti tuo kohta, jossa puhuttiin, mitä lapseton mies ei osaisi... Itselle sattunut tuttavapiiriin lapsettomia miehiä, jotka vaan tietävät, miten lapsen kanssa ollaan ja sitten niitä perheellisiä, joilta ei homma luonnista viidenkään oman kersan jälkeen...

Vierailija

Ihmeesti yh-äidillä riitti omaa aikaa iltaisin kahdenkeskisiä treffejä varten. Itse olin ilman tukijoukkoja, niin että omat menot oli pakko unohtaa.
Miksi ei tuo pariskunta olisi voinut vain seurustella, kumpikin asuen perheineen omassa asunnossaan, lasten elämää mullistamatta?

Vierailija

Ihmetyttää nuo kommentit. Mielestäni siis aivan loistava teksti! Sain monta hyvää ajatusta ja toimintamallia omaan uusioperheeseeni liittyen, vaikka vauvaperheessä johon on odotettavissakin lisää lapsia on niin herkässä tunteet lapsia kohtaan. kuten että pelottaa että miehen lapsi opettaa yhteisille lapsille äitinsä luona opitut tavat. Pitäisi opetella tuota luottamusta meidän perhettä kohtaan.

Vierailija

uusperhe on helvettinen kuvio. Exät elävät siinä vielä, eivätkä tajua että ovat jo eronneet.
Itselläni oli uusioperhe, joka onnekseni nyt ohi. Meillä oli vain entisen ex perheen palvontaan..kaikki tehtiin niinkuin aina oli tehty. Mininkään ei ollut sananvaltaa. ERO tuli ja se on helvetin hyvä se! varmaan monenlaisia uusioperheitä, mutta joskus se voi todella olla HELVETTI!

Vierailija

En tajua miksi täytyy järjettömällä kiireellä rynnätä naimisiin tai muuttaa yhteen. Aivan kuin asianosaiset olisivat hirveässä paniikissa, etteivät vain jää yksin.

Jos todellista rakkautta on, niin kyllä se kestää muutaman vuoden erillään asumisenkin, jotta lapset soputuvat eroon ja uusiin puolisoihin.

Tuosta jutusta tuli enenemmänkin paniikki mieleen kuin Suuri Rakkaus, jota kirjoittaja ilmeisesti haluaa markkinoida aivan kuin naimisiin meno olisi se onnellisuuden sinetti

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat