Artikkelista: Bettina Sågbom: "Alkoholistin läheisenä häpesin hakea apua"

Kommentit (6)

Vierailija

Olen aina pitänyt Bettinasta, mutta nyt pisteet taas nousivat. Itse käyn tällä hetkellä terapiassa tismalleen samojen asioiden takia. Hyvä Bettina! :)

Vierailija

Ihana artikkeli sinänsä, mutta alkoholistin läheisenä olemista oli kyllä tosi niukasti käsitelty artikkelissa. Otsikko ja teksti eivät nyt kyllä vastanneet toisiaan.

Vierailija

Joo hyvä artikkeli kyllä ja ymmärrän ettei halunnut kertoa keistä läheisistä oli kyse, mutta olisi ollut mukavaa kuulla silti tarkemmin kokemuksia.Itsekin alkoholistin tyttärenä kiinnostaa muiden alkoholistien läheisten kokemukset

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi Kiitos Bettina haastattelusta. Olen kokenut hyvin paljon samoja asioita kuin sinäkin. Löysin samoja toimintatapoja myös itsestäni. Olet myös vahva nainen, jonka kanssa on vahvan miehen helppo elää. Lällykkä mies ei tule kanssamme juttuun. Oletko koskaan ajatellut, miten mahtavan mallin annat pojillesi. Meillä on kaksi täysikäistä nuorta naista ja voin todellakin sanoa, että olen heistä ylpeä. Tee tästä myös tv-juttu! Olet upea! Terveisin yli 50:nen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat