Kommentit (7)

nippsu

Hieno oivallus, kyllä ilman 'dödöjä' voi olla.!

Minä olen miespuolinen vanhempi henkilö enkä ole viimeiseen kolmeenkymmeneen (30)

vuoteen käyttänyt mitään 'myrkkyjä' ihollani, ja väitän etten haise hielle enkä muullekaan, kuin normaalille Ihmiselle.

Vierailija

Olen 59v nainen ja en ole muutamaan vuoteen käyttänyt deodoranttia eikä kukaan ole huomautellut siitä. (mainittakoon että olen muuten ylihygieninen!)Suihkussa aamuin illoin. Päivänmittaan pyyhin kainaloita kostealla vanulla, välillä laitan vanuun kasvovettä. Vaatteeni eivät haise eivätkä kainalot. Suihkun jälkeen laitan vartalotuoksua kainaloihin.

Popsiporkkanaa

Toisaalta, kun on kaveri joka tosiaan haisee hielle, joka on pinttynyt jopa hänen vaatteisiinsa, eikä hän käytä deodoranttia, niin siinä kohtaa tulee mieleen, että suositellako kaverille kenties deodoranttia vai antaako asian olla ja hajujen leijua ilmassa? 

Vierailija

Monikemikaaliyliherkkyyden vuoksi olen luopunut kaikista henkilökohtaisista kemikaaleista. Kosteat kainalot saan pidettyä aisoissa talkilla tai perunajauhoilla. Jos hiki haisee, niin se tule jostain muualta kuin kainaloista.

Vierailija

Olen itse viimeaikoina luopunut/vähentänyt kaikesta "pakollisesta" naisen kosmetiikkaorjuuteen liittyvästä,tai vaihdellut aineita jos mihin,ihan huvin,vaihtelun,rahansäästön jne takia. Jos mulla sattuu olemaan hajuvettä muttei dödöä,käytän sitä. Jos käyn vaan kaupassa/kahvilassa/kävelyllä tms,saattaisin mennä ilman hajusteita...urheilu erikseen

Vierailija

Kannattaa perehtyä deodoranttien ja antiperspiranttien ainesosiin.Alumiini aiheuttaa todistetun riskin syöpään ja epäsuotuisiin hormonimuutoksiin.Ei siis mikään pikku juttu.

Hikoiluhan on kehon normaalia toimintaa,osa nestekiertoa,on siis aika väkivaltaista omalle keholle estää se.Seurauksena on koko systeemin osittainen patoaminen ja siten esim. kuona-aineiden poistumisen estäminen.Hajuton ja hikoilematon ihminen on kai jokin uusi normaali,mutta ei terveellinen sellainen.

Talkkia ja kristallikiveä voi hieroa kainaloihin ja tulos on aika hyvä.Myös esim. Korresilla on hyvä nykyaikaiseen kasviteknologiaan perustuva deodorantti,joka kestää 48 h.Toimii!Kainalot voi myös tuoksuttaa esim. tuoksuöljyllä,niin hiki ei haise ihan heti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat