Monalizan Salonki Helsinki kokemuksia

Mona

Minkälaisia kokemuksia palveluista? Oliko lopputulos onnistunut vai huono?

Kommentit (3)

OZ

"Muut palvelut -> unohda" Komppaan. Itku tuli. En odottanut loistavaa palvelua, mutten myöskään paskamaista kohtelua. Ensinnäkin varaustani ei löytynyt, ja se oli ilmeisesti minun syytä, koska vaikka soitin oikeaan numeroon, niin en saanut vahvistusta. Varasin viikko sitten ja puhelimeen vastasi huonosti suomea puhuva henkilö, joka kylläkin otti kaikki tiedot ylös (nimi, e-mail ja puh.nro, sanelin komeen kertaan), mutta hän ei maininnut, että minun pitää odottaa vahvistusta. Noh... ruuhkaa siellä ei varsinaisesti ollut, pääsin istumaan tuolille, mainitsin, että palasin juuri lomalta, tietenkin tukka on merivedestä ja auringosta kuiva ja tänään on ainoa päivä, kun pääsen kampaajalle ennen työmatkoja. Minua palveli ilmeisesti paikan omistaja. Koko ajan repi hiuksia kysymättä sattuuko, ilmeisesti oli vihainen, pesupaikalla sanoin, että "Kiitos "kysymästä", vesi on ihan OK, ymmärrän, että olet vihainen, mutta älä kuitenkaan revi hiuksia", piti pesun jälkeen korjata korvakorutkin.  Pään hierontaa oli siis turhaa odottaa. Tulin moniväri-lahjakortilla, pyysin kylmän vaaleita ja ruskeita raitoja, sanoin, että kunhan saadaan siistimmäksi, nyt on sävyt sekaisin. Hän osasi laittaa raidat, mutta pesupaikalla ihmettelin, etten saanut sävyttävää taittoväriä.  Tasoitusleikkaus meni pyytämästäni 1,5 sentistä yli, kasvatan ja hoidan öljyillä hiuksia. Noh... olkoon näin, mutta sitten sanoin että raidat ovat kellertävään suuntaan, olisiko mahdollista taittaa, niin siitä sitten kehittyi show. Minulle näytettiin värikartta, jonka yhteydessä kuulemma en maininnut, että pitää olla kylmä sävy (sananmukaisesti hän sanoi, että kamera kuvaa ja siitä näkee mihin sävyyn osoitin, mutta sanboin kyllä, että pitää olla mikä tahansa sävy, kunhan on kylmä), enkä sanonut, että minun hiuksissa on punaista pigmenttiä paljon. Kaiken huipuksi kuulin, että ilmeisesti värjään hiuksiani kotona enkä ole koskaan käynyt kampaajalla! (en ole ikimaailmassa värjännyt hiuksiani kotona, paitsi lapsena levitin hennaa kerran) Veloitti 20 euroa lisää olkapäille ulottuvista hiuksista ja pyysi poistumaan, tukka oli puoliksi märkä ja otsassa väriainetta. Minäkö en ole koskaan käynyt kampaajalla? Aikamoinen kokemus ja kuten sanoin - tulin kotiin ja itku tuli. Ei minun tukka ollut loistavassa kunnossa kampaajalle tultuani, mutta rakastan aidosti minun hiuksia, hoidan kunnolla öljyillä ja hiusnaamioilla, viime syksynä laitettiin myös Brasilialainen Keratiinisuoristus, ja ihan oikeasti käyn kampaajalla säännöllisesti, useimmiten kampaajat ovat ystävällisiä ja ymmärtäväisiä, kun on bad hair day.  Olen maksava asiakas ja aika hyvä asiakas, mutta nyt kyllä tuli olo, että olen täyttä shittiä ja minun hiukset ovat paskaa ohutta kamaa (hän sanoi, että ohuet hiukset ja huonossa kunnossA) ja mitä minä vielä haluan .. tukka on ohut, ajanvarausta ei ollut ja poistu nyt tukka märkänä, äläkä tule takaisin (sanoi, että mene suomalaiselle kampaajalle, kun eT osaa arvostaa, että hän on oppinut maailmalla ja osaa paljon, mutta ei tuollaisia asiakkaita halua, jotka eivät ole koskaan käyneet kampaajalla siis) WTF?

Tyytymätön

Juu kävin Tänään samalla kampaajalla ja erittäin huono palvelu. Paikalle tuli kaksi hänen ystäviään ja hän puhui vain heille koko ajan omalla kielellään,eikä tuntunut keskittyvään minuun uutena asiakkaana ollenkaan..minulla oli tarkka hiussävy tiedossa,näytin pidennyksiä,jotka minulla oli mukana ja varmistin vielä että pystyykö laittamaan sen värisiä,kylmiä raitoja.Raitoja laitettiin,mutta vaikutusaika aivan liian lyhyt ja raidat näkyt vaan hiusten päällisoassa vaikka laittoi kyllä vaalennuainetta myös alemmaksi hiuksiin,ilmeisesti vain liian vähän värjäysainetta+vaikutusaika vaalennuaineella aivan liian lyhyt. Lopputulos oli,että ei näkynyt raitoja ollenkaan päällisosia lukuunottamatta,hiukset oli saman väriset kuln kampaajalle tullessani. Lähtiessä värjäyksen tehnyt kampaaja ei kysynyt lainkaan mielipidettäni,oli vain hiljaa vaikka näki varmasti,että selkeästi muotoiltu toiveeni siitä,millaiset hiukset halusin,ei alkuunkaan toteutunut ja että olin erittäin harmissani tuloksesta. Ei ilmeisesti kampaaja sitten kaipaakaan uusia asiakkaita kun niin huonoa asiakaspalvelua tuolta saa.. Olin todella harmissani ja yleensä lopussa huomautan parannusta jos en ole tyytyväinen lopputulokseen,mutta nyt oli kova hoppu töihin ja kampaaja edelleen vain jutteli omalla (ilmeisesti arabian)kielellä kavereilleen,jotka olivat paikalla. Lähdin nopeasti ja ihmettelin,miten tuolle alalle voi kouluttautua noin epäammattimaisia henkilöitä,joille asiakkaan mielipide tai uusien asiakkaiden mielipide ei tunnu merkitsevän mitään..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat