Narkomaaniäidin tarina

Vierailija

Narkomaaniäidin tarina oli surullista luettavaa. Etenkin lasten näkökulmasta. Surullista, mutta totta on se, että yhteiskunnalla on enää vähän mahdollisuuksia tehdä mitään sen jälkeen, kun lapsi on joutunut aloittamaan elämänsä narkomaanin kohdussa. Vauriot ovat sekä fyysisesti että psyykkisesti sitä luokkaa, että on ihme, ettei lapsi koe missään vaiheessa elämäänsä vakavia psyykkisiä ongelmia. Näitä ongelmia ei enää välttämättä korjata.

Asia, joka viranomaisten pitäisi voida tehdä, on estää narkomaania lisääntymästä.

Kiitos kuitenkin narkomaaniäiti, että kerroit tarinasi ja rohkeasti omalla kuvallasi.

Kommentit (4)

Vierailija

Tarina oli vastenmielistä luettavaa. Yhden ihmisen itsekkyys ja halu "pitää hauskaa" on pilannut kolmen lapsen elämän. Itse vammaisen "kuutiopään" äitinä olen kauhistunut siitä että narkoomaani tietoisesti ja omasta halustaan ottaa riskin siiät että aiheuttaa lapsensa vammautumisen. Juttu olisi pitänyt jättää julkaisematta, se tuskin hyödyttää ketään muuta kuin tätä narkomaania joka yrittää saada julkisuutta kirjoilleen.

Vierailija

Täysin samaa mieltä. Kyseinen "äiti" haki "anteeksiantoa ja hyväksyntää" ,anteeksi saakoon mutta hyväksyntä ihan täyttä huttua. Häpeäisi mutta ei taida osata.

Vierailija

Onpa täällä suvaitsematonta porukkaa! Olette varmaan omasta mielestänne parempia ihmisiä. Toivottavasti ette joskus elämässänne ole vielä siinä tilanteessa, että joku läheisenne, mahdollisesti jopa lapsenne käyttää huumeita tai joutuu jostain muusta syystä vankilaan. Voi kuinka vastenmielistä, poistetaanpa tuo nappula pois minun elämästäni! Kun elämä antaa eteen monenlaista, mihin ei voi itse vaikuttaa, osaa katsoa asioita vähän eri näkökulmasta. Huomasitteko ollenkaan, että äiti on nyt päässyt huumeista eroon? Juttu on myös opetus, jos joku kuvittelee, että vankilassa on hotelliolot. Jutussa ei kerrottu äidin suhtautumisesta lapsensa kuolemaan, mutta voin äitinä kuvitella, että se on jokaiselle äidille yhtä vaikea asia.

Vierailija

itse pidin exäne kuivilla 24/7. Oli entinen subutexin käyttäjä ja meinasi retkahtaa raskauden aikana monta kertaa. marijuana ei ole hänen mielestään huume. No, terve lapsi tuli ja exä ratkesi ryyppäämään. Sossut määräsivät lapsen äidille ja oikeudessakin voitti perusteella, koska olen liian säntillinen ja voin aiheuttaa lapselle haittaa. Nyt lapsi äidillä ja haluaa minun luokseni asumaan.
nykyään olen yhtä suvaitsematon kuin edelliset. Ex narkkarilla on edelleen narkkarin luonne ja alkoholistilla alkoholistin luonne. Mennään sieltä mistä aita on matalin ja vika on aina muissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat