Sivut

Kommentit (17)

Kunnonmies

Hehehe... akkojen huudatusta. Stringit unohtui kai alta jotka on nostettu hivenen yli takapuolen rajan. Meidän tytteli se osaa senkin.

30 v, jolla on pilotti, conver...

Täh, pitäskö iän takia muka rajoittaa omaa pukeutumistaan 😂. Jos joku muoti ilmiö on kiva niin sen hankin!

MiljaKoo

Mun mielestä on helvetin epäkunnioittavaa tehdä kasvavista sekä identiteettiään etsivistä teineistä pilaa. Naistenlehtien ei pitäis olla media joka lyttää naiseutta, tai haluaa tasapäistää naiset tiettyyn muottiin. Millä perusteella tehdään juttu jossa pukeutuminen, eri tyylit liitetään johonkin ikään? Naistenlehtien tulisi kannustaa naisia ulos näistä muoteista joihin yhteiskunta meitä pakottaa, toisin kuin se pakottaa miehiä. Teidän tehtävä olisi iloita, kannustaa ja rohkaista naisia olemaan oma itsensä iästä, asemasta, seksuaalisesta suuntautumisesta tai mistään ikinä välittämättä. Kirjoittakaa muodista jos haluatte, mutta älkää tehkö tälläisiä juttuja enää. Me naiset? Älkää yleistäkö meitä naisia. "Lähtisitkö tälläisissä kamppeissa ulos?" moni lähtee ja te teette heistä julmalla tavalla nyt pilkkaa. Niin teineistä, kuin heistä jotka näitä vaatteita ostavat. 

Pukukoodi

Olen nelikymppinen nainen. En osaa ollenkaan pukeutua ikäni vaatimalka tavalla. Minihameita, mikroshortseja ja napapaitoja kaihdan, mutta tennareita ja kirkkaita värejä rakastan!

Vieroksun paitapuseroita, korkkareita ja isoja marimekkomaisia kuoseja. Olen tosi pienikin, joten isot kuosit eivät edes sovi.

Kuinka nykyään aikuisen naisen pitäisi pukeutua? Valitsisin tuosta teinityylistä helpostikin nuo tennarit ja lippiksen ja olisin siin naurettava ikäisekseni?

Vierailija

Nyt liki 50 veenä muistelemme ystävieni kanssa meidän vajaa 20 vuotiaitten tyyliä- piti olla bleiseri jäätävine olkatoppauksineen, muutenkin sellainen jakkupukulook oli meistä tuolloin "cool". Näytän tuolloin otetuissa valokuvissa enemmän tädiltä kuin nyt, 48-vuotiaana. Ja kyllä- laitan päähäni lippiksen, niitä löytyy niin valkoisena keinonahkaisena kuin keltaisena urheilulippiksenä sekä päälleni bomberin, niitäkin löytyy useampi ;). Ei ikä ratkaise miten pukeutuu, tärkeintä on, että vaate sopii kantajalleen niin koon kuin tilanteen mukaan :). Osallistun poikani rukin kurssijuhlaan kesällä ja nyt poikani toi terveiset heidän " vääpeliltä" ( antakaa anteeksi väärä titteli..) " Muistuttakaa äitejänne, että pukeutuvat tilanteeseen sopivan arvokkaasti; olen nähnyt liikaa avonaisia kaula-aukkoja rintavakoineen ja roikkuvia käsivarsia alleineen. Ei olkapäitä eikä tissivakoja näkyville. " Hmmm... pitääkö meitä liki 50v naisia oikeasti muistuttaa miten pukeudutaan... armeijan miesten?? No, itse yritän pukeutua tilanteisiin sopivasti; juhliin juhlavasti, oikean kokoiset vaatteet yllä, ei liian lyhyttä eikä liian paljastavaa mutta mielestäni voin näyttää sekä olkapäät että käsivarret, jos niin haluan! Ja kotona puutarhaan vaikka lippis päähän ja lähikauppaankin uskallan se päässä mennä! Vaikka olenkin jo "vanha" :)

Vierailija

Minun silmiin ei näytä takapuolta korostavilta,vaan perinteisiltä lököverkkareilta,ihan eri kuin ne sali-kyykkäys-belfie-trikoot mitä oikeasti näkee nuorten päällä,eikä insta-kulmat yleensä noin laimeat ole

Vierailija

Ala-arvoinen juttu.
Turpa kiinni, suu tukkoon, turpa umpeen, suu kiinni, pää kiinni, leipäläpi umpeen, jos ei ole hyvää sanottavaa toisesta.
On ala-arvoista arvostella niitä, joita on aina eniten haukuttu.
muutenkin täysin ilman mitään biologista syytä naisen on peitettävä ylävartalo, miehen ei.

Eivät naisen rinnat liity seksiin enempää kuin miehenkään.
Annetaan kaikkien näyttää miltä haluavat ja kommentoidaan toisia, jos haluamme tuottaa iloa.

Tupajumi

Mä pidän edelleen pilottia joka mulla oli 15vuotiaana, käytän sitä nykysin tosin oranssi sisäpuoli päällipuolena. Ja oon 42vkääkkä.

Vierailija

Tupajumi kirjoitti:
Mä pidän edelleen pilottia joka mulla oli 15vuotiaana, käytän sitä nykysin tosin oranssi sisäpuoli päällipuolena. Ja oon 42vkääkkä.

Tää on jo noloa, kun muistaa mikä porukka sitä pilottia ysärillä "ylpeänä" kantoi.

Vierailija

Mitäs jos vaan itse kasvaisit aikuiseksi? Hyvä tapa on myös katsoa tarkasti peiliin ennen kuin lähdet ulos. Kamalaltahan nuo päällä näyttää kuka tahansa.

Vierailija

Addiktoitunut vihan lietsoja voisi tehdä tämmöisen jutun mutta varmaan joku muukin ajattelemattomuuttaan.

Minulle on helpompi ymmärtää (huom, ei hyväksyä) turun huono-osaisen, kodittoman, pahoinpidellyn, syrjityn nuoren sekoamista kuin hyväosaisten sadismia, missä iso joukko hyväosaisia harjoittaa yhteisöllistä vainoamista eli pyrkii tappamaan kohteensa ilman että kukaan tietää että rikosta on tapahtunut edes eli haitantekoa yhtä kohtaan nauttien saditisesti. Aloittajat ovat absoluuttisen pahoja, addiktoituneet vihan lietsomiseen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat