Sivut

Kommentit (2377)

Kiitos. Kaitsu haki viime sunnuntaina tavaransa mökiltäni, joten voin nyt mennä sinne kunhan vielä oikea aika tulee. Ajattelin, että mentäisiin syömään yhdessä tässä vielä. Minusta on aina aikuisten kesken hyvä päättää suhde syvälliseen keskusteluun ja itsetutkiskeluun. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Kaitsusta, ilmeisesti olin vain ulospääsy huonosta avioliitosta? Rakastin/ rakastan häntä ihmisenä syvästi, mutta toki annan mennä. Eihän rakkaus ole tarkoitettu vangittavaksi ?

Olen nyt syyslomalla, joten saapa nähdä saako hän työkiireiltään aikaiseksi lähipäivinä yhteistä tapaamista ruuan tai kahvin merkeissä, jossakin Helsingin keskustassa, jossa hän nykyään asuskelee.

Tiina

Hyvää jatkoa sinulle Tiina! Olen alusta asti seurannut tätä ketjua ja ollut hengessä mukana. Nyt oli pieni tauko ja kun palasin pelästyin että joku muu kuin sinä on tätä ketjua jatkanut, mutta visiin oot sinä oikea Tiina:)

Ikävää kun toi juttunne ei kestänyt pitempään. Mulla oli ihan samanlainen kokemus - rakastuin varattuun ja hänkin minuun, mutta jotenkin rähjäännyttiin siinä hänen eroprosessissaan ja vaikka en ollut varsinainen syy eroon minun syykseni se jossain piireissä jäi ja menneisyyden taakka hiersi meidän suhdetta. Taakalla tarkoitan hänen entisen elämänsä spekulointi ja pohdinta meidän suhteessa. Hänkään ei palannut ex-vaimonsa luokse ja kuulin että uudet tyttöystävät vaihtuivat tiuhaan ja vasta 7 vuoden kuluttua pystyi astettumaan.

En jaksa enää katua tuota suhdetta, vaikka veikin multa "lisääntymisajan". Se tie vaan piti kulkea. Hyvää syksyä Tiina!

Kiitos, kiitos vaikka luinkin terveiset vasta näin marraskuun puolella. Aika rientää. Näin Kaitsun viime sunnuntaina, käytiin kahvilla ja lasillisilla. Vierähti siinä kuusi tuntia. Olin varpaillani, mutta silti oma itseni. Oli outoa että hän istui siinä vastapäätä omana itsenään. Päivät näkemisen jälkeen oli aika vaikeita. Mutta niiden vaikeiden päivien jälkeen taas olin hyvilläni että nähtiin. Elämä jatkuu.

T i i n a

Kaitsu kävi eilen. Toi ihanan Joulutähden ja paketin (avaan/mme vasta joulun). Juotiin teetä ja juteltiin. Oli niin mukava häntä nähdä. Vasta kun lähti mutustelin itsekseni koko illan miten hyvä olo hänestä jäi. Miten ihana katsella tuota kukkaa ja nauttia siitä että se on häneltä. Kovin on lämmin ja sydämessä pehmeä, kiitollinen olo. Joulu on ihanaa aikaa..

Enkeleille kiitos 

Jos tästä jotakin on opittavaa, niin naiset ovat toisten naisten pahimpia vihollisia. Että rakkautta ei voi vaatimalla pitää omanaan, sitä pitää vaalia ja sen pitää olla vilpitöntä.

Mielestäni tähän ketjuun osallistui kattava määrä ihmisten mielipiteitä asiasta sekä kokemuksia. Jotkut jakoivat hyvin mustavalkoisesti ohjeitaan, ja tuli tunne että ne eivät ainakaan oikeassa elämässä kanna pitkälle.

Rakastuminen on aina lahja ja sillä on aina oppinsa annettavana, tai sitten se syvenee parisuhteeksi. Moni näytti sekoittavan toisiinsa ihastumisen ja rakastumisen. Opin paljon tästä ketjusta.

Kevät on kuulkaa tulossa ihanaa... ilman rakasta tai rakkaan kanssa:)

On JUhannus ja istun koiran kanssa kotona. Kuuntelen hyvää musiikkia ja katselen ulos ikkunasta. Välillä aurinko paistaa, välillä sataa ja tulihan noita rakeitakin. Niin ja kaipaan Kaitsua. Toivottavasti hänellä ihana uusi nainen ja onni joka kestää. Minulla ihanat muistot ja kokemus rakkaudesta johon uskoin. En ole katkera, ei sellaisesta voi olla katkera. Mutta toki olen vailla vastuksia miten suhteemme paloi loppuun?

Suhde on kuin tuli, siihen tarvitaan halua. Jos toinen puhaltaa tulen pois...ei mikään ehkä sitä korjaa. Samaa liekkiä kun ei saada tulitikullakaan aikaan.

Yksinäistä Juhannusta viettäville kauniita ajatuksia. Pilviin pitää katsella ja omaa sydäntään pitää kuunnella ja hoivata. Kyl se kait tästä....

Ikimuistoinen suhde, jonka loppu oli kivulias. Mutta myös kuvaava, minä jäin nuolemaan haavojani kun toinen jo katseli uusia naisia rinnalleen. Miten voisinkaan aikuisten oikeasti sellaisesta olla mustasukkainen? Kyllähän se kertoo toisen sielunelämästä. Kuinka moni meistä hukkaakaan itsensä, juuri eron jälkeen? Laastarisuhteet ovat niin yleisiä, enkä niitä ole soimaan. Hyvä jos kaksi ihmistä eheyttää toinen toisensa. Harvoin vaan niin käy, vaan suhde on kuin kiertotie oman polun myöhäisemmälle löytymiselle.

Vasta nyt kun kuulin että asuu toisen naisen kanssa, pystyin päästämään irti. Enhän milloinkaan kokenut jakavani häntä, vaan meillä oli oma Tarinamme, joka oli kaunis.

Irti päästäminen tuli vasta kun oli tullakseen, ei sitä voinut kiirehdyttää, pakottaa. Rakkaus jonka on aitona vastaanottanut ja jakanut vie lopuessaan hirmuisen määrän energiaa mennessään. Suuresta Rakkaudesta luopuminen on ollut henkilökohtaisesti ison opin paikka minulle.

Mutta nyt huokaisen helpotuksesta. Itse en koskaan jättäisi niin suurta rakkautta taakseni, vaan kääntäisin jokaisen kiven, jotta se mitä oli pysyisi ja saisi kompastuksistakin vain vahvistaa. Mutta siihen tarvitaan kahden ihmisen TAHTO. Meillä tahtoa riitti vain yhdellä, eli minulla. Sitä en häpeä, vaan tiedän että joku saa minusta vielä hyvän naisen rinnalleen.

Hyvää Adventtia ja Joulun odotusta.

T  i  i  n  a 

Niin ja oleellista on rehellisesti myös kirjoittaa, että yli vuoden olen terapiassa käynyt. Suosittelen lämpimästi terapiaa kaikille laastarisuhteiden sijaan, jotta tosiaan on aitoa elämää ja rakkautta vielä edessäkin päin. Kaitsulla sydän täynnä pettämisreikiä, joten en naista hänen rinnallaan kadehdi. Kova työ pitää miestä pystyssä..kunhan ikää vielä hieman tulee.

Kunka moni meistä valitsee helpon tien sen sijaan että kohtaisi oikeat kipupisteensä ja ennen kaikkea itsensä. Kun kieltää todelliset kivut, kieltää myöhemmin myös todelliset tunteensa. Ne ikään kuin koteloituvat. Onhan tämä nähtävissä joka sukupuussa on heitä, joiden kulissi on surullista seurattavaa.

Mitä seuraavaksi? Jospa uskaltaisin pistää ensimmäistä kertaa verkkoja nettideittailun saloihin? Kuka tietää...  

Netin kautta Elämäni Mies Jyväskylästä sitten minut tosiaankin löysi. Häitä ollaan kaavailtu kesälle 2016. Kaitsulle olen antanut hänen valinnat ja tekonsa anteeksi. Minua ei tehnyt loppuiäksi onnelliseksi, mutta toivottavasti jonkun muun.

Mulla on nyt parempi kuin koskaan, ja mies johon voin luottaa ja jota rakastaa. Enempää en elämältäni voi pyytää. Kiitollisin mielin tässä vaan eletään eteenpäin kohti häitä.

T i i n a 

Vierailija

Netin kautta Elämäni Mies Jyväskylästä sitten minut tosiaankin löysi. Häitä ollaan kaavailtu kesälle 2016. Kaitsulle olen antanut hänen valinnat ja tekonsa anteeksi. Minua ei tehnyt loppuiäksi onnelliseksi, mutta toivottavasti jonkun muun.

Mulla on nyt parempi kuin koskaan, ja mies johon voin luottaa ja jota rakastaa. Enempää en elämältäni voi pyytää. Kiitollisin mielin tässä vaan eletään eteenpäin kohti häitä.

T i i n a 

Toivottavasti todellakin on parempi mies kuin tuo Kaitsu. Ei hän sinua rakastanut kun noin helposti sinut heivasi. Järkyttävää sinänä, että olet joutunut jopa terapiassa käymään hänen vuoksensa. Sinun olisi aika lopettaa se Kaitsun ihannointi ja ylistys. Hän kohteli sinua sikamaisesti ja sinä vain hymiset täällä kuinka ihana hän on. Minäkin luin tätä ketjua jo alkumetreillä ja kommentoin myös Kaitsun raukkamaista käytöstä sinua kohtaan (ts. hän roikotti sinua odottamassa kun ei ollut psyykettä erota..).

Tämä ketju olkoon varoittava esimerkki naisille, ettei varatun miehn perässä kannata roikkua vuosikausia ja odotella milloin rohkeus riittää eroon.

Hyvää kevättä ja onnea uuteen suhteeseen. Älä tällä kertaa ymmärrä liikaa miestä oman mielenterveytesi uhalla!

Ulla

Et ole tosissas! Et voi olla noin naivi. Vaimoni ei ymmärrä minua -lause, jolla kerjätään sääliä, eli todellisuudessa äidinrakkautta siltä toiselta naiselta, joka on luultavasti aina toinen nainen ja elää jätöksillä, jotka vaimon pöydältä tippuu. Älä riko kenenkään avioliittoa! Mies tehköön oman liittonsa eteen  työtä, älä kuuntele ruikutuksia. Hän on valinnut vaimonsa tuhansien joukosta. Ollut rakastunut, vaikka sinulle valheita syöttääkin. Näitä kuminaamamiehiä on liian paljon vaanimassa vanhojapiikoja. Älä mene halpaan!

LUMIKKI

Kyllä tää Tiina on ollut ja on narsisti luonne ja naivi kaikessa typeryydessään.

Jos on edes olemassa. Tälle pitäisi nyt laittaa piste, ketä oikeasti kiinnostaa???

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat